Brazilie Nieuws: Bolsonaro boos op O Globo

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Bolsonaro boos op O Globo

Bericht door Redactie » wo okt 30, 2019 17:44

Brazilie Nieuws: Bolsonaro boos op O Globo
by Redactie


Afbeelding
Het begrip ‘boos’ in bovenstaande titel is een understatement: ‘woedend’ is meer van toepassing. De president is niet alleen razend op O Globo, maar ook op gouverneur Wilson Witzel (Rio de Janeiro) die volgens hem de poten onder zijn presidentiële zetel uitzaagt, om het kleurrijk te verwoorden. Wat is er (nu weer) aan de hand?

Het gaat om een reportage...

Read more



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Bolsonaro boos op O Globo

Bericht door Progresso » do okt 31, 2019 03:05

Blijkbaar heeft de portier een verklaring afgelegd waarin hij zegt dat hij heeft gelogen.

Het verhaal van O Globo was al flinterdun, maar met de leugen van de portier blijft er niets meer van over. Waarom O Globo dit nieuws maakt blijft voor mij een raadsel. Ze wisten dat die in Brasilia zat.

Dit is een heel raar verhaal.



comulder
Artikels: 0
Berichten: 614
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: Brazilie Nieuws: Bolsonaro boos op O Globo

Bericht door comulder » do okt 31, 2019 09:24

En toch denk ik niet dat O Globo hier mee gekomen is zonder naar de implicaties te kijken. Met andere woorden, er moet ergens iets wel kloppen. Dat het een raar verhaal is, is zeker.



comulder
Artikels: 0
Berichten: 614
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: Brazilie Nieuws: Bolsonaro boos op O Globo

Bericht door comulder » do okt 31, 2019 09:26

Ik mis trouwens op de foto van Seu Jair nog een klein snorretje ;-)



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Bolsonaro boos op O Globo

Bericht door Progresso » do okt 31, 2019 13:23

Als je de foto inzoomt zie je dat hij zijn snor scheef heeft afgeschoren.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Brazilie Nieuws: Bolsonaro boos op O Globo

Bericht door Felix » vr nov 01, 2019 04:24

Waarom O Globo dit nieuws maakt blijft voor mij een raadsel. Ze wisten dat die in Brasilia zat.
Globo maakte dit nieuws omdat het een onderzoek betrof waarin de naam jair bolsonaro genoemd werd en dat maakt het in principe al interessant. De man zelf was dan misschien in Brasília, maar misschien was de naam bolsonaro toch gebruikt als deuropener in het condominium dat, heel toepasselijk, door een komiek van Vivendas da Barra herdoopt werd in Vivendas da Barra Pesada :D .



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Bolsonaro boos op O Globo

Bericht door borsjea » wo nov 06, 2019 14:07

Het lijkt er haast op dat er bewust aandacht is gevestigd op Bolsonare in de hoop dat het eerder uit zou komen en de tegenstander in de verkiezingen zou helpen. In hoeverre is de bewuste portier deels meden plichtig aan de aanslag, heeft hij bewust het logboek vervalst? Waren er politieke motieven.
De bewuste uitzending van Globo niet gezien, is er tijdens de uitzending al gelijk gezegd dat uit de presentie gegevens in Brasilia blijkt Bolso niet aanwezig was? Ken me herinneren dat al vrij snel naar de uitslag men wereldwijd sprak dat er een buurman van Bolso mogelijk betrokken was bij de aanslag op een manier waarbij wat gesuggereerd dat hij medeplichtig was.



Plaats reactie