GOL

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Wade
Artikels: 0
Berichten: 1011
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

GOL

Bericht door Wade » za nov 15, 2008 18:14

Ik wil online een ticket reserveren bij Gol maar het lukt niet.

Op de informatiepagina over betalingsmogelijkheden staat klaar en duidelijk dat ze alle grote creditcards aanvaarden; Visa, Master, American Express... en dergelijke.

Ik wel reserveren. Ik kies de Engelstalige versie van hun website door bij landenselectie rechts bovenaan 'other countries' aan te klikken.
Maak mijn keuze, kom op de betalingspagina en blijkt dat ik enkel met American Express kan betalen en nog een ander systeem (naam vergeten).

Ik probeer het nu op de Braziliaanse versie van de site. Daar kan ik wel met mijn Visakaart betalen MAAR dat lukt niet als ik geen CPF ingeef! :mad: :mad: :x :evil:

Wat voor bullshit is dat nou? Is Gol de extreem rechtse airline van Brazilië die nog liever bankroet gaat dan dat er buitenlanders op hun vluchten zitten???



Gebruikersavatar
muntje
Artikels: 0
Berichten: 810
Lid geworden op: za mar 10, 2007 18:57
Locatie: Zwijndrecht ( NL)

Bericht door muntje » za nov 15, 2008 20:13

je kunt bij GOL geen on-line betalingen doen met je visa-card. wel is het mogelijk om bijvoorbeeld bij een travel-agent in Fortaleza de vlucht te betalen met je credit-card.



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1011
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Bericht door Wade » zo nov 16, 2008 09:56

pff dan wordt dan maar TAM. ik reserveer liever op voorhand. ik plan graag, ik vertrek graag georganiseerd op vakantie...

TAM is wel een stukje duurder. OF ik zou een tweede Visakaart voor mijn vrouw moeten aanschaffen, die heeft uiteraard wél een CPF...

wel vreemd dat ik 3 jaar terug bij Varig wel met mijn Visa kon boeken, en nu zijn Varig en Gol één maatschappij en in plaats van een stap vooruit te zetten gaan ze terug naar de jaren '80 :?



Paul
Artikels: 0
Berichten: 423
Lid geworden op: vr dec 07, 2007 19:36
Locatie: Tilburg

Bericht door Paul » zo nov 16, 2008 14:02

Kun je dan niet even een CPF nummer invullen van een maatje die er wel één heeft?



Wade
Artikels: 0
Berichten: 1011
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Bericht door Wade » zo nov 16, 2008 19:45

Paul schreef:Kun je dan niet even een CPF nummer invullen van een maatje die er wel één heeft?
die wordt automatisch gelinkt aan de creditcard denk ik

als hun systeem tijdens het betalingsproces de informatie die je ingegeven hebt over de Visa met die van de persoonlijke gegevens die je hebt ingevuld en die komen niet overeen dan wordt het niet aanvaard...



Gebruikersavatar
muntje
Artikels: 0
Berichten: 810
Lid geworden op: za mar 10, 2007 18:57
Locatie: Zwijndrecht ( NL)

Bericht door muntje » zo nov 16, 2008 23:27

klopt inderdaad Wade, ook bij ons werd deze niet aanvaard omdat CPF & card-houder niet overeen kwamen.



Plaats reactie