Straatverkopers/Bedelaars

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » zo apr 19, 2009 20:00

Zou hij ook de clublied van de fc neuzendorp kennen zingen? Hebben ze uberhaupt wel een clublied?



SjaakieRakie
Artikels: 0
Berichten: 128
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 20:27

Bericht door SjaakieRakie » zo apr 19, 2009 20:03

Beetje respect voor de mooiste club van Nederland met de grootste historie..Dat van Basten een puinhoop er van maakt kunnen wij ook niks aan doen!!

Bij deze het clublied!

http://www.youtube.com/watch?v=OMtO-Xb6T4c



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » zo apr 19, 2009 20:25

De mooiste van enz. zijn natuurlijk subjectieve benamingen! Maar ja enige vorm van bescheidenheid is jullie wereld vreemd, vandaar dat jullie zo geliefd zijn bij de rest van de supporters van de andere clubs!! Ik ken die clublied niet misschien de rest van Nederland wel!



SjaakieRakie
Artikels: 0
Berichten: 128
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 20:27

Bericht door SjaakieRakie » zo apr 19, 2009 20:45

''De mooiste van enz. zijn natuurlijk subjectieve benamingen!''

Dat is waar waarde Raj, maar van dat van die historie zijn de feiten.. ;)

Anyway, AZ gefeliciteerd..



Gebruikersavatar
abel
Artikels: 0
Berichten: 198
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 02:57

Bericht door abel » zo apr 19, 2009 20:51

Om mee te mogen praten Raj,moet je toch op z,n minst
in het linker rijtje staan :D
Hierbij gefeliciteerd en je mag meepraten,juliie staan
NEGENDE!!!! :lol: :lol: :lol:



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » zo apr 19, 2009 21:21

Ook al staan we 1e of laatste, een Feyenoorder ben je voor het leven en of ik wel of niet mee mag praten(over misplaatste arrogantie gesproken en daarom geliefd bij iedereen!)bepaal ik zelf wel! En inderdaad historische feiten zijn de feiten! Zoals als 1e ned.club de halve finale europacup 1, 1e ned. club europacup 1, 1e ned. club de uefacup, 1e ned. club de wereldcup, 1e ned. club supercup! Bijna overal de 1e in en dat zijn toch ook feiten! AZ zeker gefeliciteerd, we gunnen jullie dat van harte! Von Smallhausen van middag een groot feest gehad?



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » zo apr 19, 2009 21:48

Dit is mijn laatste reactie over voetbal op dit topic anders dwalen we weer helemaal af en krijgen we een boze Salseros! Het ging over straat verkopers!



Gebruikersavatar
abel
Artikels: 0
Berichten: 198
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 02:57

Bericht door abel » zo apr 19, 2009 23:43

Ach ja Raj,ben het wel met je eens.
eerste wereldbeker,klopt klasse,maar wel 39jaar geleden!
Wij ook 2jaar later!Maar ook in 95!
Europacup1 in 1970,klopt,klasse,maar wij deden dat in 1972,73 en 74
en 1995!
Dat de rest van de nederlandse supporters een hekel heeft aan AJAX
ligt waarschijnlijk aan het aantal kampioenschappen van AJAX in het nederlandse betaald voetbalhistorie.
Ook het feit dat Johan Chruiff feyenoord een jaar kampioen heeft gemaakt,neem ik je niet kwalijk!
Het is je vergeven Raj.



Marcel
Cumbuco Bar
Artikels: 0
Berichten: 733
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 23:10
Locatie: Cumbuco
Contacteer:

Bericht door Marcel » zo apr 19, 2009 23:46

Ik ben benieuwd of Vön Smalhausen morgen op tijd wakker is om op tijd op Schiphol te zijn.



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » ma apr 20, 2009 08:17

Ik heb de ballen verstand van voetbal, maar zag de koppen vannochtend in de krant, dus het zal wel belangrijk zijn geweest, ik begrijp dat het wat commotie veroorzaakt hier... maar laten we het nu weer ontopic houden aub!! ;)



JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » do apr 23, 2009 06:08

Beetje stil hier de laatste tijd, maarja op de andere fora zie je steeds dezelfde zeurpieten, word je ook niet vrolijk van.

On-topic: Bijna alles wat er op de Beira Mar verkocht wordt is in handen van 1 man (maffia). De verkopers moeten alles bij hem afnemen en de prijzen staan vast. Eigenlijk net zoals de parkeermaffia, de mensen die met de lapjes zwaaien en de auto's bewaken mogen er staan omdat ze hun afdrachten netjes aan de maffia doen.

Achter de pizza hut is een flink plein waar alle waar wordt opgeslagen en waar ook de karretjes van de markt worden gestald en waar de daklozen mogen slapen en hun verdiende poen kunnen opzuipen.

De meesten van de'verkopers' zijn enkel uit op het roven, bedriegen, GSM's op de tafel, tasjes etc. Sorry maar daarheb ik nooit een greintje respect voor gehad.

Er lopen gasten rond met een beeldje van R$ 1 wat ze proberen te slijten. Geloof je nu werkelijk dat hij in 30 graden uren over het strand loopt om iets van R$1 probeert te verkopen? Het ergste is de bands die zingend bij je tafeltje komen en alles jatten wat los en vast zit. Ik heb er geen greintje respect voor. Ik heb teveel berovingen en overvallen gezien op (ook Braziliaanse) toeristen.

Hetzelfde voor de lijmsnuivende straatjochies die alles proberen te jatten, maar als je een vinger naar hun uitsteekt krijg je met de politie te maken omdat ze minderjarig zijn.



Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Bericht door maxx » do apr 23, 2009 10:05

wie geen respect heeft voor een ander zal ook nooit respect terug krijgen jim!



Gebruikersavatar
abel
Artikels: 0
Berichten: 198
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 02:57

Bericht door abel » do apr 23, 2009 12:43

Ach Jim,je schreeuwt gewoon mee met de massa.
De Surinamers zijn lui,de Italianen maffiosi,de Duitsers racisten,
de Belgen dom,de Marrokanen dieven,en de Nederlanders gierig!
Als je het maar vaak genoeg schreeuwt,doet de rest vanzelf mee.
Zelf verdien je op internet een leuke boterham in Brazilie,en vervolgens geef je op de forums toe de belastingdienst in Brazilie
te ontduiken.
Moeten wij daar dan repect voor hebben,en verdien jij ons respect dan wel?
Vervolgens zit je plotseling weer in Belgie,omdat het in de gaten liep,
en scheer de gehele onderste laag van de bevolking van Brazilie even over èèn kam,als zijnde dieven en oplichters.
Maar natuurlijk wel vanuit je comfortabele(eerlijk verdiende?)zetel!



Gebruikersavatar
abel
Artikels: 0
Berichten: 198
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 02:57

Bericht door abel » do apr 23, 2009 12:49

Trouwens,GSM,s,tasjesroof komt in Europa toch niet voor?
Toch?



kempenaar
Artikels: 0
Berichten: 83
Lid geworden op: wo feb 27, 2008 13:55

Bericht door kempenaar » vr apr 24, 2009 14:16

Jim, jij hebt het waarschijnlijk over Rio want in Fortaleza werkt dat zo niet - schitterende stad trouwens Fortaleza !



JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » vr apr 24, 2009 22:06




poentje
Artikels: 0
Berichten: 213
Lid geworden op: za jan 19, 2008 12:38

Bericht door poentje » vr apr 24, 2009 23:01

oud nieuws jimmy boy



groetjes uit het zeer zonnige zuiden



JimVe
Artikels: 0
Berichten: 629
Lid geworden op: vr jul 06, 2007 22:34

Bericht door JimVe » za apr 25, 2009 03:28

Een soort van metafoor, oud nieuws.

Is het nu oud of nieuw? en wat is de termijn?

Deze filmpjes zijn 6 maanden oud dus ouds, wel grappig om te zien dat de grootste boeven in het tweede filmpje zelf beroofd werden hehe.

Ik blijf erbij dat de helft van die uiterst vervelende verkopers criminelen zijn die er enkel en alleen op uit zijn om je te beroven (iets wat ik genoeg heb gezien).

Maarja wie ben ik? ik betaal geen belasting dus ik ben van hetzelfde kaliber als dat gespuis op de Beira Mar. :D

Op zondag komt het krapuul trouwens massaal naar de Beira Mar door gebrek aan politie op hun vrije dag en de bus kost maar de helft. Je kunt dan het beste in de favelas een biertje pakken, daar is het lekker rustig op zondag.



Gebruikersavatar
abel
Artikels: 0
Berichten: 198
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 02:57

Bericht door abel » zo apr 26, 2009 20:05

Hetzelde kaliber?
Nee,jij steelt met klasse,dat is het verschil. :lol:



break2all
Artikels: 0
Berichten: 42
Lid geworden op: za nov 24, 2007 00:11
Locatie: Fortaleza / Almere
Contacteer:

wie steelt er niet???

Bericht door break2all » do mei 28, 2009 10:12

ok,..dus de nederlanders gingen met hun VOC schepen de hele wereld af om te roven, verkrachten en land toe te eigenen, de marokkanen verkrijgen kinderbijslag voor hele dorpen die niet bestaan, is de enige affiniteit die surinamers hebben met werken dat sommige weten hoe ze het moeten schrijven en zal er op plekken, die we omschrijven als derde wereld landen, waar het verschil tussen arm en rijk wel erg groot is, de armen proberen op minder subtiele wijze proberen zich te verrijken....

Maar moeten we het daarom allemaal maar goed vinden en mogen we er niks van zeggen.....???



Plaats reactie