Geld overmaken.

Alles over Fortaleza en ruime omgeving
Post Reply
Jantje beton
Articles: 0

Geld overmaken.

Post by Jantje beton » Wed Dec 04, 2019 10:22

Beste forum leden.
Ik ben zoekende naar een mogelijkheid mijn minderjarige (17) dochter financieel wat te ondersteunen.
Zonder dat ze andere volwassen Brazilianen in dit deze situatie hoeft te verwittigen.
Heb eerst wat geld gezonden via Westen Union maar is weer retour gekomen.
Voor een PayPal rekening is ze te jong.
Een NL bankrekening openen voor haar gaat niet wegens het ontbreken van een BSN nummer.
Heb nu enkele malen wat contant in een enveloppe gestuurd.
Maar vraag me af of er betere mogelijkheden zijn waar ik nog niet op gekomen bent.

q en q

Re: Geld overmaken.

Post by q en q » Wed Dec 04, 2019 17:05

Hallo Jantje,

Je zou het kunnen overmaken met 2 verschillende Banken die het meestal noch dezelfde dag overgemaakt hebben, dus degene die het ontvangt heeft het dezelfde dag nog op haar of zijn rekening staan.

Geen gedoe je maakt gewoon geld over en degene hoef ook niet naar een bank om het op te halen....daarbij zijn de kosten veel lager dan bij Western Union.

PM mij voor de link voor deze 2 banken

Leef met de dag........morgen kan het je laatste zijn ;-)

joaninha

Post by joaninha » Wed Dec 04, 2019 20:46

Je kunt zorgen dat ze een Nederlands pasje van je krijgt. Met mijn vriendin doe ik het ook zo. Ik heb een rekening geopend bij de Knab bank. Je kunt 3 rekeningen met pasjes krijgen voor 5€ p/m. Voor het pasje voor haar kun je geld overmaken. Ze kan zo nooit bij je eigen rekening. Opnemen in Brazilië is met Knab gratis. Maar sommige automaten zoals 24h rekenen daardoor 24 Rs per opname. Maar bij BdB is het gratis. Wel opname limiet van 400 Rs. Maar je moet eerst zorgen dat ze een pasje krijgt. Ik probeerde dat aangetekend te versturen. Maar. kreeg het teruggestuurd. Later heb ik het persoonlijk gegeven.

Jantje beton

Post by Jantje beton » Thu Dec 05, 2019 08:16

Joaninha, Knap ziet er goed en bruikbaar uit voor deze behoefte.
Heb een pas aangevraagd.
Obregado

Post Reply