Brazilie Nieuws: FHC: Brazilië verdient meer respect

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: FHC: Brazilië verdient meer respect

Bericht door Redactie » di aug 21, 2018 18:07

Brazilie Nieuws: FHC: Brazilië verdient meer respect
door Redactie

In een opiniestuk bij de Britse krant Financial Times dat vandaag verscheen, weerlegt ex-president Fernando Henrique Cardoso (PSDB) de uitspraken van zijn opvolger Lula (PT), vorige week gepubliceerd bij The New York Times. Lula verklaarde dat er een rechtse staatsgreep gaande is in Brazilië opdat hij niet zou kunnen deelnemen aan de komende verkiezingen. FHC […]
Lees meer



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4141
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: FHC: Brazilië verdient meer respect

Bericht door borsjea » wo aug 22, 2018 20:40

Jammer dat dit soort stukjes vd internationale pers nauwelijks in de Braziliaanse media wordt overgenomen.



René
Artikels: 0
Berichten: 864
Lid geworden op: do mar 06, 2008 03:19
Locatie: Fortaleza, Brazilie
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: FHC: Brazilië verdient meer respect

Bericht door René » do aug 23, 2018 09:35

Als ik op "lees meer" klik, krijg ik precies dezelfde paar woorden te zien, zonder extra tekst.... Wat doe ik fout?



René
Artikels: 0
Berichten: 864
Lid geworden op: do mar 06, 2008 03:19
Locatie: Fortaleza, Brazilie
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: FHC: Brazilië verdient meer respect

Bericht door René » do aug 23, 2018 09:50

"Jammer dat dit soort stukjes vd internationale pers nauwelijks in de Braziliaanse media wordt overgenomen". Geen idee of het wel of niet in de BR media wordt overgenomen. Het feit dat het stukje in een gerespecteerde krant staat, wil niet automatisch zeggen dat het enige journalistieke waarde heeft... het is een stukje dat de mening van iemand weergeeft.

Wat wel jammer is dat er in de nationale en internationale pers niet meer aandacht besteed wordt aan de macht van de maffia in BR. Deze maffia die welke geleid wordt door president Temer in samenwerking met de eerste en tweede kamer en gerechterlijke instanties tot aan de hoge raad toe.

De VN accepteerd niet zomaar een aanklacht, en nog veel zeldzamer dat ze de aanklacht ondersteund...

En in plaats van even na te denken waarom of op welke basis deze international organisastie een aaneveling doet... niks, nakkes, nada... AANBEVELING... niets me te maken... Brasil sil sil...



Plaats reactie