Tijd doorbrengen vliegtuig

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Gallid
Artikels: 0
Berichten: 27
Lid geworden op: zo jul 08, 2007 17:12

Bericht door Gallid » ma jul 09, 2007 22:26

Rico schreef:Wat is er mis met optie 1? :(
De twee andere opties zijn wellicht onverantwoord, maar nog niet fataal...



Rico
Artikels: 0
Berichten: 60
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 22:07

Bericht door Rico » ma jul 09, 2007 22:45

:P


Braaaasilll la la la la la la la laaaa

Wade
Artikels: 0
Berichten: 1011
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Bericht door Wade » vr jul 20, 2007 17:52

Mijn vrouwtje is eergisteren terug gekeerd met TAP, is 2 uur te laat vertrokken uit Fortaleza, maar dat wist ze op voorhand en ze had reeds een nieuwe boarding pass voor de vlucht naar Brussel om 12.00u gekregen.

Had zij wel effe geluk zeg! De vlucht zat verre van vol (toch raar in juli vind ik...). Oorspronkelijk zat ze naast een Duitser op de buitenrij, maar vlak naast haar was de volledige middenrij gewoon leeg! (een Airbus 330 heeft 4 stoelen in de middelste rij!). Na het eten is ze daar lekker languit gaan liggen (armleuningen omhoog), 4 extra kussentje en dekentjes... ze zei dat ze nog nooit zo goed geslapen had op een vliegtuig. De stewardess heeft haar moeten wekken voor die snack vlak voor het landen.

Dat is beter dan eerste klasse vliegen, me dunkt. Waarom heb ik nooit die mazzel? bij zat zat ie afgeladen vol toen ik naar huis kwam. :(



No_Stress_Fortaleza
Artikels: 0
Berichten: 89
Lid geworden op: za jun 16, 2007 22:23

Bericht door No_Stress_Fortaleza » vr jul 20, 2007 22:05

Gewoon langs een dame zitten die alleen zit en beginnen met praten. De vlucht vliegt voorbij :D



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » za jul 21, 2007 12:09

@wade... toen ik 2 weken geleden terug kwam met Arke, was de comfort class zowieso maar half vol (ik had een upgrade op het laatste moment genomen). We zaten met z'n drieen in het middenpad en ik besloot vervolgens om gewoon een ander plekje uit te zoeken en had toen 2 stoelen tot mijn beschikking en bijna de hele reis geslapen.

@No_Stress... afgelopen September was ik alleen gegaan. Je krijgt dan natuurlijk meestal wel iemand naast je die ook alleen reist, ik had het geluk dat er een braziliaanse naast me kwam zitten. We hadden lekker gekletst en ze bleek 3 maanden in Nederland op vakantie geweest te zijn om haar vriendje op te zoeken die ze een jaar eerder ontmoet had in Fortaleza. Ze was nu ook al 4 maanden zwanger van dat vriendje... :o


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
maxx
Artikels: 0
Berichten: 605
Lid geworden op: vr jun 08, 2007 10:10

Bericht door maxx » za jul 21, 2007 13:12

waarom heb ik nooit dat geluk?
Ik hoop één ding dat er geen lampeao of salebrasa dit topic stiekem leest want dan begint het einde van fortaleza weer en zijn wij de laatste der mohicanen zoals hij dat zo mooi kon zeggen!



Plaats reactie