Biden de volgende president

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Progresso
Artikels: 54
Contacteer:

Re: Biden de volgende president

Bericht door Progresso » ma mar 13, 2023 14:04

Martinho schreef:
ma mar 13, 2023 01:02
Dan heb JIJ ze dus ook niet gezien, maar wel lekker oordelen.
Tuurlijk. Nog nooit van internet gehoord. Ga zelf even Duckduckgo-en, bekijk de video's en zeg mij dan of jij je kan voorstellen dat ouders problemen hebben met de boeken die verbannen zijn in het Amerikaanse staatsonderwijs?
Martinho schreef:
Misschien dat zelfs Jip&Janneke nog te erg is voor Ron, want dat gaat tenslotte over iets met gender.
De Tv-zenders hebben de video's off-line gehaald. Men durfde het niet aan om dit publiek te tonen.

Twitter, zelfs onder leiding van de zeer liberale Elon Musk ziet zich genoodzaakt om de video te voorzien van een waarschuwing.
Martinho schreef:
maar ze mogen wel vanaf hun 14e automatische geweren kopen. Zonder vragen. Logisch toch.
Je leugen maakt je standpunt niet sterker. De minimale leeftijd voor de aankoop van wapens in Florida bedraagt 21 jaar.

Martinho
Artikels: 0

Bericht door Martinho » ma mar 13, 2023 18:55

Nogmaals: ik heb die plaatjes niet gezien, ik volg zeer regelmatig (dagelijks) youtube wat betreft De V.S. maar ik weiger pertinent om sites van twijfelachtig allooi als betrouwbaar te aanvaarden. Daaronder versta ik ook twitter, het riool van internet en de echokamer van onbewezen geruchten en theorietjes.
Geen van de sites en nieuwsoutlets die ik wel vertrouw dat ze hun feiten echt checken hebben ook maar met één woord gewag gemaakt van dergelijk materiaal. Maar mocht het toch zo zijn wil ik graag weten of die boeken daadwerkelijk bij enig onderwijs zijn gebruikt. Dit hele gedoe stikt namelijk van de onbewezen beschuldigen en ongegronde aannames, onduidelijke definities en uit de lucht gegrepen verhalen.

Het is namelijk zo dat Ron DeSantis misschien wat minder vaak liegt dan zijn leermeester Donald Trump, maar hij heeft wel heel regelmatig nogal wat moeite met de waarheid. Misschien valt dat niet op in de rechtse echokamer, dat kan. Mensen die opgelet hebben bij geschiedenisles moeten toch beseffen dat boekverbrandingen een zeer onaangename resonantie oproepen. Zeker niet in het land dat meent de voorvechter van vrijheid te zijn.

En Florida is echt niet de enige staat waar dit gebeurt. Naar ik meen in Alabama worden er al wetten aangenomen of voorgesteld om alle vormen van verkleedpartijen, "drag queens", strafbaar te stellen. En daar heeft de nieuwe gouverneur Huckaby Sanders (sp?, staat?) de wet op beperking van wapenverkoop geschrapt. Dus nee, het was niet Florida, maar ik lieg niet. En de wet op kinderarbeid afgeschaft, ook zo lekker anti-woke.

Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso » ma mar 13, 2023 19:16

Je raaskalt.

Martinho

Bericht door Martinho » wo mar 15, 2023 22:47

Een argument is niet meer mogelijk.....

Ajax

Bericht door Ajax » wo mar 15, 2023 22:49

Ok, iets geheel anders dan:

Caroline vd Plas de eerste vrouwelijke minister-president van Nederland? Zie je haar al staan naast Biden? :D

Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso » wo mar 15, 2023 23:54

Dat zal eerder naast Ron DeSantis zijn.

Eén beeld krijg ik echter nu niet meer van mijn netvlies. Flodder in Amerika met één iemand in de rol van Sjakie.

Na een dag hard werken ga ik met een hele grote lach naar bed.

Plaats reactie