Holland in de ban

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7215
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Holland in de ban

Bericht door Progresso » do sep 16, 2021 14:36

Deze Henk is vrijwel zeker niet met Ingrid getrouwd.

https://www.rtlnieuws.nl/columns/column ... t-brazilie



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Holland in de ban

Bericht door borsjea » vr sep 17, 2021 14:54

Bij de correios was het altijd Países Baixos en dat is een tijd geleden veranderd in Hollanda.
Bij het aanvragen van een CNH met mijn NK rijbewijs leverde de text Tradutora Néerlandais wat boven de vertaling stond een hoop problemen op, met geen enkele mogelijkheid kon men die taal met de erkende vertalers in het systeem vinden. Gelukkig had de gerente een heldere geest zag de woonplaats vd vertaalster Curitiba en belde naar de Detran in Curitiba, de naam noemen was al voldoende om bevestiging te krijgen. Gerente nam het verdere proces over, heb haar nog uit proberen te leggen tussen de verschillende namen voor zon klein land maar ook die begon alleen maar waziger te kijken. Internationaal de naam Hollanda weg te krijgen gaat niet lukken een provinciale herindeling met nieuw provincie namen zoals Noord-oost Holland, Midden Holland, Zuid-Oost Holland zal een stuk makkelijker zijn. Ik blijf me in ieder geval Hollandais noemen of kom uit Holanda.
Zie dat er op mijn lopende aanvraag voor verlenging van de CRNM ook gewoon nog Hollanda staat.



Plaats reactie