Brazilië onterecht beschuldigd van niet mee willen werken oppakken drugsdealer.

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie

Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Brazilië onterecht beschuldigd van niet mee willen werken oppakken drugsdealer.

Bericht door Progresso » do dec 02, 2021 02:27

Wat een onthulling van die Sorgdrager.

Ik moest even in de catacomben duiken, en ja hoor. Het is allemaal oud-nieuws.

https://brazilieforum.nl/viewtopic.php? ... rse#p28943

Laat me raden. Iemand is aan het voorsorteren voor een ministerspost in het "nieuwe" kabinet Rutte 4 en moet even wat deugpunten via het clubblad halen.

Het is soms allemaal zó doorzichtig dat je er gewoon eng van wordt.



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4950
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Brazilië onterecht beschuldigd van niet mee willen werken oppakken drugsdealer.

Bericht door quasimodo » do dec 02, 2021 02:53

Ministers post lijkt me sterk op die leeftijd. Eerder een poging om D66 wat gas te laten terug nemen m.b.t. hun wens van meer transparantie en nieuwe politiek in de hoop nog dit jaar een kabinet te krijgen.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Brazilië onterecht beschuldigd van niet mee willen werken oppakken drugsdealer.

Bericht door Progresso » do dec 02, 2021 13:08

quasimodo schreef:
do dec 02, 2021 02:53
Ministers post lijkt me sterk op die leeftijd.
Het lijkt mij gezond voor de politiek om eens een leeftijdsgrens te zetten. Zeventig lijkt mij een uitstekende leeftijd. Als je nu naar Amerika kijkt dan zie je al die kopstukken als Trump, Biden en Pelosi. Het is alsof je in een verzorgingshuis rondloopt waar bezigheidstherapie wordt gegeven. Ook in Brazilië hebben we een stokoude presidentskandidaat.
quasimodo schreef:
do dec 02, 2021 02:53
Eerder een poging om D66 wat gas te laten terug nemen m.b.t. hun wens van meer transparantie en nieuwe politiek in de hoop nog dit jaar een kabinet te krijgen.
Betwijfel het. Er moet een reden zijn dat NRC dit verhaal over het graf van Van Mierlo herkauwt.



Plaats reactie