Putin deëscaleert met Bolsonaro-borrel

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4092
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Putin deëscaleert met Bolsonaro-borrel

Bericht door borsjea » zo feb 27, 2022 19:44

Progresso schreef:
zo feb 27, 2022 03:13
Wat de huidige status van die ontziltingsinstallatie is weet ik niet. Met de huidige regenval kunnen we weer 2 jaar verder, maar het zou wel prettig zijn als alle reservoirs tot aan de nok toe gevuld zijn.
En dat geld niet alleen daar in het noord-oosten. Hier (Curitiba) na 2 jaar net een maand verlost van de rodizio de agua. Periodes gehad van 36 uur water en 36 uur geen die later werden versoepeld naar 36 uur geen e 60 wel. Met een caixa de aqgua van 1000 liter en nog een caixa van 300 liter regenwater voor ons tweetje was dit geen probleem maar zodra er loge´s waren was het wat lastiger. Zorgen dat je je wasjes draait tijdens de dagen dat er water was, met douchen proberen zo veel mogelijk water op te vangen en daarmee wat spoelbeurten uit te sparen.
Niet alleen het tekort aan water uit de kraan bezorgt ons problemen ook de energie winning heeft er last van, voor beiden zullen we moeten investeren in alternative winnigen.,



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4947
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Putin deëscaleert met Bolsonaro-borrel

Bericht door quasimodo » zo feb 27, 2022 20:20

Wist ik niet. Welke medicijnen dan?
Waar of de grondstoffen of alles van gefabriceerd wordt in China. Zonder gas of olie is nog wel een tijdje vol te houden. Zonder medicijnen is de vergrijzing wel heel snel opgelost.

Ik denk dat China nu goed in de gaten houdt in hoeverre het westen Rusland laat boeten. Is dit niet zwaar genoeg zullen ze Hong Kong en Taiwan inlijven. En daar zijn we meer afhankelijk van dan van Rusland.



Plaats reactie