Euro naar RS 4.00
- Progresso
- Artikels: 54
- Contacteer:
Re: Euro naar RS 4.00
Biden is twee jaar president en had die zaken dus al lang kunnen terug draaien.
Het is leuk geprobeerd.
Het is leuk geprobeerd.
De kans is vrij reël dat de bank failliet gaat. En de staat gaat niet bijspringen dus de aandeelhouders zijn dan wel hun geld kwijt. Ze betalen alleen de klanten hun gestalde geld uit als er niet genoeg geld zou zijn. Of ik moet het verkeerd begrepen hebben.Ondertussen heeft de FED beide banken gered.
- Ajax
- Artikels: 0
Inderdaad goed dat mensen hun geld op de bank niet kwijt zijn, maar er is veel geld verloren door aandeelhouders wereldwijd, ook in NL. Lijkt erop dat dit nog niet alles is.

De laatste tijd veel geplaagde Bitcoin ging echter wel weer fors omhoog. Dat is ook een slecht teken.
En de cryptocurrency weten ook nog steeds negatief in het nieuws te komen, muren die zelf faliete zijn gegaan en ook veel fraude met tussenhandel. Ook afgelopen zondag opnieuw een uitgebreide rapportage bij Fantástico.
- Progresso
- Contacteer:
Itaú gaat het Braziliaanse deel van Credit Suisse kopen. CS heeft per direct geld nodig en gooit alles in de uitverkoop.
https://www.bpmoney.com.br/noticias/mer ... dit-suisse
https://www.bpmoney.com.br/noticias/mer ... dit-suisse
- Ajax
- Artikels: 0
Crypto currency is iets anders dan bitcoin

Pro hint op een probleem op de financiële markten (zoals ook in 2008). Als er inderdaad zoiets dergelijks opnieuw aan het gebeuren is ben ik wel benieuwd of de bitcoin koers (is ook "onderdeel" van de financiële markten) ook instort. Of juist niet.
- Progresso
- Contacteer:
Olieprijs gaat ook hard onderuit.
Of dat goed of slecht is voor Brazilië is altijd de vraag. Brazilië exporteert nog steeds veel ruwe olie om het vervolgens als dure diesel of kerosine te importeren.
Of dat goed of slecht is voor Brazilië is altijd de vraag. Brazilië exporteert nog steeds veel ruwe olie om het vervolgens als dure diesel of kerosine te importeren.
- Progresso
- Contacteer:
O God. "De banken in de Eurozone staan er goed voor..."
Nou, ik zou de balans van het Italiaanse Unicredit maar eens goed gaan lezen. Ook die bank is "too big to fail".
Ik vind het nogal gedurfde uitspraken van mevrouw Lagarde. Helaas hebben journalisten geen parate kennis, waardoor men direct kritische vragen over dat statement had kunnen vragen.
Nou, ik zou de balans van het Italiaanse Unicredit maar eens goed gaan lezen. Ook die bank is "too big to fail".
Ik vind het nogal gedurfde uitspraken van mevrouw Lagarde. Helaas hebben journalisten geen parate kennis, waardoor men direct kritische vragen over dat statement had kunnen vragen.