Ja en dan scheelt het toch enorm of je de kokosnoten los in de vrachtwagen stort en dat je zelf een aantal kunt bestellen of dat je ze alleen per doos verkoopt en die met een steekwagentje bij de voordeur afleverd. En als je het uurloon verhoogt dan kom je op een gegeven moment op het punt dat de dozen goedkoper zijn dan het personeel.De vrachtwagens die Progresso bedoelt zijn lokale vracht/bestelwagens die bestellingen aan huis afleveren of cafés en restauranten bevoorraden.
24% vd Brazilianen heeft onvoldoende eten in huis
Re: 24% vd Brazilianen heeft onvoldoende eten in huis
Re: 24% vd Brazilianen heeft onvoldoende eten in huis
Ja en dan scheelt het toch enorm of je de kokosnoten los in de vrachtwagen stort en dat je zelf een aantal kunt bestellen of dat je ze alleen per doos verkoopt en die met een steekwagentje bij de voordeur afleverd.
Als je het specifiek over kokosnoten hebt moet je wel weten dat die in heel veel gevallen ergens anders in het land los verkocht worden. De vrachtwagen wordt ergens langs een weg geparkeerd en start de verkoop aan langskomende automobilisten.
Kokosnoten in dozen? Ze zijn wel heel erg zwaar en bovendien wil de klant wel zien wát hij koopt.
Re: 24% vd Brazilianen heeft onvoldoende eten in huis
Ik weet wel hoe ze het doen. En op dit moment is dat waarschijnlijk het meest winstgevend. Maar als de lonen stijgen veranderen ook de methode. Nu zul je zien dat de transport sector gaat staken voor onderandere hogere lonen omdat de inflatie stijgt en ze anders niet rond kunnen komen. Maar het gevolg zal wel zijn dat er banen verdwijnen omdat het transport anders ingericht gaat worden en vele hun baan hierdoor verliezen en uiteindelijk de bijrijders veelal zullen verdwijnen.