Brazilië gaat naar de klote

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Brazilië gaat naar de klote

Bericht door Progresso » vr nov 11, 2022 02:03

Het voorgevoel had ik al. Dat was niet best. Eerst werd de constitutie maar even twee aan de kant gezet, daarna mochten we van de hoogste rechter geen enkele twijfel uiten over de verkiezingen en als klap op de vuurpijl wordt het verkozen volksvertegenwoordigers verboden en onmogelijk gemaakt om gebruik te maken van sociale media.

Toen hadden we vandaag de plaatselijke dorpsgek die het uitgeven van heel veel van andermans geld verward met investeren.
IMG_20221110_205536.jpg



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4092
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilië gaat naar de klote

Bericht door borsjea » vr nov 11, 2022 16:49

Heb ik iets gemist, mag Cla Bolsonaro geen gebruik meer maken vd sociale media? Ik zag een bericht dat het aantal berichten bij deze familie nog maar 1% was van wat men vroeger poste masr wist niet dat justitie de filter was. Dacht dat de familie het te druk had met het voorbereiden van een vluchtpoging

Twijfels over de uitslag vd verkiezingen zijn er niet. De verklaring van defensie mbt het systeem zullen de Bolonisten tegen vallen, waarom Defensie hier niet al voor de 2e ronde mee had kunnen komen en de president met valse verklaringen kwam dat de uitkomst desastreuz zou zijn.
Een onderzoek naar de effecten vd tijdelijk brandstof verlaging en uitkeringen aan diverse groepen in de bevolking zou beter zijn. Een fout vd president was wellicht geweest om de pensioen gerechtigden niets te geven.
De dagen van de genocide ondemocratische idioot zij geteld, hij bereid zun vluchtpoging voor er zullen na 1 januari behoorlijk wat lijken uit de kast komen. Hoelang zijn aanhangers zich nog kunnen verschuilen onder ja maar de media, het STF, de gouverneurs is de grote vraag een nieuwe poging in 2026 lijkt mij geen kans op slagen.
Brazilië gaat niet naar de kloten, dit is de afgelopen 4 jaar al gebeurd zowel.op financieel als sociaal nivo. Vele vrienden en kennissen kringen hebben schade opgelopen misschien is de komende WK een middel om een deel hiervan te herstellen.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Brazilië gaat naar de klote

Bericht door Felix » vr nov 11, 2022 16:53

Brazilië gaat niet naar de kloten, dit is de afgelopen 4 jaar al gebeurd zowel.op financieel als sociaal nivo.

Precies!



Plaats reactie