Huidige prijzen vliegtickets

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Huidige prijzen vliegtickets

Bericht door Progresso » vr feb 10, 2023 22:19

quasimodo schreef:
vr feb 10, 2023 20:18
En een mooie tijd voor toeristen. Ik was er toen en toen waren de hotels ook nog spotgoedkoop i.v.m. corona.
Van Fortaleza naar Amsterdam kan ik voor dit jaar geen tickets vinden onder de €1000. De andere kant op schijnt ietsje goedkoper te zijn.



joaninha
Artikels: 0
Berichten: 493
Lid geworden op: ma sep 25, 2017 20:48

Huidige prijzen vliegtickets

Bericht door joaninha » za feb 11, 2023 21:39

Eigenlijk helemaal off topic. Maar te weinig vlucht aanbod en concurrentie. Tijd dat KLM weer gaat vliegen op Fortaleza. Blijkbaar genoeg passagiers aanbod.
Ik heb deze week voor april een retour ticket geboekt van Praag naar Fortaleza. Met 1 overnachting in Lissabon met TAP voor 760€.
Goedkoopste manier is volgens mij nu met Latam vanaf Frankfurt via SP. Daar zie ik de retourtickets van zo'n 600€. Ondanks de omweg en meer kerosine kosten.
En de reisduur duurt is nog eens vele uren langer door een lange overstaptijd in SP.
Ik hoop dat er snel meer concurrentie komt. Fortaleza ligt qua afstand veel gunstiger vanaf Europa. En veel snellere overstapverbindingen beschikbaar naar diverse anderse steden in Brazilië als Belem en Manaus.
Bij mijn laatste vlucht in september van Fortaleza naar Parijs zat het vliegtuig goed vol. Ook veel buitenlands personeel uit onder meer Zwitserland en Scandinavië. De Business Class was ook goed gevuld. Ik denk dat de vele wind- en zonne energie en waterstof projecten ook voor veel extra zakenverkeer (gaan) zorgen. In combinatie met een flinke voorraad uitgesteld familie bezoek en een vernieuwde luchthaven is er alle reden voor om meer verbindingen van Fortaleza naar Europa vv op te zetten.



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4950
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Huidige prijzen vliegtickets

Bericht door quasimodo » zo feb 12, 2023 00:13

Van Fortaleza naar Amsterdam kan ik voor dit jaar geen tickets vinden onder de €1000. De andere kant op schijnt ietsje goedkoper te zijn.
Vorige week nog geboekt voor mijn vriendin en haar zoon. 29mei Fortaleza-Sao Paulo- Amsterdam en 25 Augustus Amsterdam-Parijs-Fortaleza terug voor net onder de 800 euro pp zonder bagage. Maar is inderdaad echt zoeken. Nu met KLM maar de vorige keer was Air france goedkoper. Zeker als je persee via Parijs wil op en neer is het makkelijker en vaak goedkoper om bij Air france te boeken. Tap is vaak ook iets goedkoper maar mijn vriendin vliegt liever met KLM.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Huidige prijzen vliegtickets

Bericht door Progresso » zo feb 12, 2023 00:47

@quasimodo en @joaninha

Ik heb jullie berichten even naar dit nieuwe onderwerp verplaatst. Om het leesbaar te houden heb ik de titel van jullie berichten ook aangepast.

Ik meld het even want anders zijn er weer posters die beweren dat ik andermans berichten bewerk.



Plaats reactie