vraagje reizen naar egypte als braziliaan?

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Jonesy
Artikels: 0
Berichten: 320
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 22:38

vraagje reizen naar egypte als braziliaan?

Bericht door Jonesy » wo feb 17, 2010 18:27

:D hallo mijn braziliaanse vriendin is op bezoek in nederland bij me voor 3 maanden.nu wil ik naar egypte op vakantie gaan met haar kan dit(vanuit duitsland)?ivm het visum enz vroegen ze op het reisburo ??als iemand een antwoord weet of al zelf eens op vakantie op deze manier is gegaan graag hoop ik wat info te krijgen(liefst zo snel mogelijk ivm vastleggen van de reis).ik heb gewoon haar garantverklaring en ze is al 6 weken in nederland.alvast bedankt voor wie een reactie kan geven :D


Laugh Now,Cry Later !!!!!!

Bert
Artikels: 0
Berichten: 645
Lid geworden op: di apr 29, 2008 18:57
Locatie: Fortaleza

Bericht door Bert » wo feb 17, 2010 19:50

Bel even met de Braziliaanse ambassade in Egypte.
kan me niet voorstellen dat het een probleem is omdat bv Brazilianen illegaal in Egypte blijven



Gebruikersavatar
Ferry
Artikels: 0
Berichten: 547
Lid geworden op: di nov 13, 2007 18:51

Bericht door Ferry » wo feb 17, 2010 22:40

Nou, volgens mij is het wel een probleem, net zoals brazilianen naar Turkije reizen, dus zou het inderdaad ff navragen.



Jonesy
Artikels: 0
Berichten: 320
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 22:38

Bericht door Jonesy » wo feb 17, 2010 23:01

@ferry dus een braziliaan die naar turkije reist dat geeft al problemen?
hadden al de ambassade hier in nederland gebeld pakte een braziliaan op en die kon het ook niet beantwoorden.ook bij gemeente geweest ook daar bleek het antwoord op niks uit te draaien.het schijnt dat niemand precies weet hoe het zit.toen naar vreemdelingenpolitie en die zeiden dat het geen probleem zal opleveren en ze gewoon net als ons een visum moet kopen(betalen)ter plekke en ze 30 dagen mocht blijven in egypte.nu maar hopen dat het klopt en allemaal zo is,anders word het een bittere pil als je op luchthaven geweigerd zou worden....:(


Laugh Now,Cry Later !!!!!!

Ashwin
Artikels: 0
Berichten: 57
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 20:05
Locatie: Amsterdam

Bericht door Ashwin » wo feb 17, 2010 23:11

@ Jonesy je vriendin kan gewoon naar Tukije of Egypte. In geval van Turkije zal ze net zoals ons allen een visum op de luchthaven moeten kopen. Voor egypte is het eveneens geen probleem. Afgelopen zomer ben ik met mijn vriendin naar turkije geweest. Ervoor heb ik ook her en der lopen bellen maar niemand kon echt antwoord geven tot aan het reisburo toe. Maak je maar geen zorgen.......Alvast een fijne vakantie in Egypte!


Om Numah Shivaya

Jonesy
Artikels: 0
Berichten: 320
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 22:38

Bericht door Jonesy » do feb 18, 2010 14:46

ok bedankt voor reacties/antwoorden vandaag reis vastgelegd nadat de het reisburo met de ambassade had gebeld,dus we gaan er vanuit dat het allemaal idd goed zit.Greetz Jonesy.


Laugh Now,Cry Later !!!!!!

Gebruikersavatar
Ferry
Artikels: 0
Berichten: 547
Lid geworden op: di nov 13, 2007 18:51

Bericht door Ferry » do feb 18, 2010 18:50

Inderdaad te hopen dat het geen problemen op levert, en Egypte is wel heeellllll wat anders dan Brasil, maar alvast prettige vakantie toegewenst.



Jonesy
Artikels: 0
Berichten: 320
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 22:38

Bericht door Jonesy » do feb 18, 2010 19:52

hahah is denk ik alsnog meer loos dan in paraibaba :)
het gaat me ff om de warmte te voelen was het ff zat die kou en is maar tussendoortje want ga niet 10 uur vliegen voor kleine week,dus erna natuurlijk weer back to brasillllllll :)greetz jonesy


Laugh Now,Cry Later !!!!!!

Jonesy
Artikels: 0
Berichten: 320
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 22:38

Bericht door Jonesy » vr mar 12, 2010 19:09

hai mannen net terug van egypte met me vriendin geen enkel probleem gehad met het land in of uitkomen.alles verliep hetzelfde als bij mij visum betalen en klaar.in duitsland vroegen ze ff na wanneer ze was gekomen vanuit brasil maar rest ook niks.misschien leuk om te weten als iemand eens hetzelfde voorheeft naar welk land dan ook in de tijd dat de vriendin in nederland is......greetz !!!


Laugh Now,Cry Later !!!!!!

theobun
Artikels: 0
Berichten: 6
Lid geworden op: di sep 15, 2009 00:03

Bericht door theobun » za mar 13, 2010 10:41

Kijk voor visum informatie even op projectvisa.com
voor Turkije heben ze geen visum nodig nederlanders wel



Plaats reactie