Oppositie Venezuela vergelijkbaar met Bolsonaro

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7492
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Oppositie Venezuela vergelijkbaar met Bolsonaro

Bericht door Progresso » wo mar 06, 2024 20:04

De communistische dictator Maduro krijgt de volle steun van president Lula. De oppositie tegen Maduro is te vergelijken met Bolsonaro.

Over een paar maanden zijn er verkiezingen in Venezuela. Die verkiezingen moet je net zoals de democratie relatief zien. De belangrijkste oppositieleider mag namelijk niet meedoen aan de verkiezingen. Ach, hoe herkenbaar. Dat zou in het vrije Brazilië nooit gebeuren. O, wacht.

Wat een vertoning.




Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7492
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Oppositie Venezuela vergelijkbaar met Bolsonaro

Bericht door Progresso » wo mar 06, 2024 20:18

O, en we mogen natuurlijk ook niet twijfelen aan een eerlijk verloop van de verkiezingen voordat de verkiezingen plaats hebben gevonden.

Pas daarna mogen we kritische kanttekeningen plaatsen bij de verkiezingen. Nou ja, er zullen wel een aantal Indianendorpen zijn waar 100% van de stemmen naar Maduro zijn gegaan. Volstrekt normaal. Ach, en die stemmachines die ze daar gebruiken. Oeps, niet te hard zeggen wie de fabrikant is.

O, en het is natuurlijk volstrekt normaal dat de oppositie een kopje kleiner is gemaakt. Bij vriend Putin ging dat ook goed. Bleek gewoon een bloedprop te zijn bij Navalny. Tja, vaccinatieschade


Zit je aan de drugs, @Progresso?

Ja, ik verzin het allemaal waar ik bijsta en het delirium doet mij goed. Faz o L., kameraad @Felix.




Plaats reactie