Upgraden Economy naar Comfort

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Hugo
Artikels: 0
Berichten: 103
Lid geworden op: zo apr 01, 2007 14:27

Upgraden Economy naar Comfort

Bericht door Hugo » zo jul 22, 2007 13:00

Hallo,

Wij hebben Economy class geboekt, maar we hadden misschien beter Comfort klasse kunnen nemen ivm beenruimte. 9 uur in een vliegtuig zitten met je knieen tegen de stoel voor je lijkt me niet zo lekker.
Kunnen we beter nu upgraden of kan het ook tijdens het inchecken en hoeveel kost het? Wij gaan in September, dus ik neem aan dat het vliegtuig dan niet volzit?

Bedankt!



Gebruikersavatar
muntje
Artikels: 0
Berichten: 810
Lid geworden op: za mar 10, 2007 18:57
Locatie: Zwijndrecht ( NL)

Bericht door muntje » zo jul 22, 2007 16:44

het was ongeveer rond de 45,00 per vlucht, ik ga ervan uit dat je hierbij arke bedoeld.



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » zo jul 22, 2007 20:16

Wij hadden op de terugweg bij de incheckbalie nog even snel ge-upgrade. Het was toen 35 euro per persoon (gelukkig konden wij een medewerker van flybrasil in Fortaleza en kregen we nogeens 10 euro korting, maar dat terzijde 8) ).
In September zal het vliegtuig ook wel niet vol zitten, zeker niet in de comfort klasse, dus kan je gewoon bij de incheckbalie upgraden. Maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen kun je het best even vantevoren bellen met de touroperator.


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Hugo
Artikels: 0
Berichten: 103
Lid geworden op: zo apr 01, 2007 14:27

Bericht door Hugo » ma jul 23, 2007 18:54

Ok bedankt voor de info, ik bel wel naar de touroperator (flybrazil). Dus ik vlieg inderdaad met Arke...



Plaats reactie