Ondertussen: Alle verloven ingetrokken

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7393
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Ondertussen: Alle verloven ingetrokken

Bericht door Progresso » vr apr 28, 2017 16:07

Alle verloven van alle ambtenaren die vallen onder de Secretario de Segerança zijn ingetrokken.

De reden is dat de bendes het op een accoordje hebben gegooid en op Facebook een aanval op de staat hebben aangekondigd met een gezamelijk leger van 500 man. Een voorproefje hebben we de afgelopen week kunnen zien met het in brand steken van bussen en beschieten van bankgebouwen.

Daarnaast lijkt het erop dat iedereen en zijn moeder deze dagen gaat staken.

Ondertussen zie ik de ene helicopter na de andere helicopter van de basis (zit niet ver van mijn huis) opstijgen.

https://www.facebook.com/10000510969898 ... 996602617/

Het reisadvies BuZa is, zoals het al jaren is: Let op, veiligheidsrisico's.



René
Artikels: 0
Berichten: 864
Lid geworden op: do mar 06, 2008 03:19
Locatie: Fortaleza, Brazilie
Contacteer:

Re: Ondertussen: Alle verloven ingetrokken

Bericht door René » ma mei 01, 2017 06:23

De macht van meerdere criminele organisaties en zelfs vakbonden van criminelen zoals de PCC, is een feit. Ze hebben een grote macht, en als de PCC zegt "alle winkels morgen dicht" gebeurt dat ook. Ze steken bussen in de fik, etcetera.... Waarom hebben deze bendes over de hele wereld zoveel macht???? En welke maatregel zou de macht van deze bendes ontnemen???? En tegelijkertijd miljarden an overheids uitgaven besparen.... Heel misschien door alles wat deze maffia hun macht geeft, te legaliseren????? En mijn oplossing bewijst dat ik dom ben.... want als dat de oplossing zou zijn, zou de USA regering dat ook weten... en niet hun gevangenissen over bevolken met wiet gebruikers of verkopers.... en miljarden uitgeven om drugs gebruikers achter de tralies te krijgen.... De enige reden dat de USA (in het verleden) werd gedomineerd door Al Capone, Lucky Luciano en de rest..... deze boys kregen hun macht gepresenteerd op een dienblad door het verbod op alcohol..... En de wereld heeft hier niets van geleerd.....
Bumpy



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4740
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Ondertussen: Alle verloven ingetrokken

Bericht door Felix » ma mei 01, 2017 16:07

..
Laatst gewijzigd door Felix op ma mei 01, 2017 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4740
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Ondertussen: Alle verloven ingetrokken

Bericht door Felix » ma mei 01, 2017 16:08

En de wereld heeft hier niets van geleerd.....
Mensen leren niet, zeker niet op de langere termijn. Dat zit niet in ons karakter.



René
Artikels: 0
Berichten: 864
Lid geworden op: do mar 06, 2008 03:19
Locatie: Fortaleza, Brazilie
Contacteer:

Re: Ondertussen: Alle verloven ingetrokken

Bericht door René » za mei 06, 2017 07:04

"Mensen leren niet, zeker niet op de langere termijn. Dat zit niet in ons karakter."..... En hier het bewijs gepresenteerd door flipje, dat evolutie onzin is......

volgens de kans theorie zou je soms wel gelijk moeten hebben..... flipje... heel mischien komt jouw dag nog eens een keer.... NOT!!!!!

kjhbjhvjhv



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4740
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Ondertussen: Alle verloven ingetrokken

Bericht door Felix » zo mei 07, 2017 04:00

De evolutie heeft veel meer met instinct te maken dan met een veronderstelde en veelal overgewaardeerde menselijke rede. Evolutie is geen zin of onzin, daar houdt ze zich niet mee bezig, ze gebeurt gewoon.
Als je de korte menselijke geschiedenis bekijkt zul je moeten constateren dat die zich voortdurend herhaalt en dat men weinig of niets leert.



René
Artikels: 0
Berichten: 864
Lid geworden op: do mar 06, 2008 03:19
Locatie: Fortaleza, Brazilie
Contacteer:

Re: Ondertussen: Alle verloven ingetrokken

Bericht door René » zo mei 07, 2017 04:50

@Felix... Teruglezend, begrijp ik mijn felle reactie niet.....

Maar aangaande evolutie, wordt elk beestje (op een paar uitzonderingen na) met hetzelfde overlevingsinstinct geboren. En m.i. heeft dit instinct niets met de evolutie te maken.... het is een aangeboren "state of mind".... niets meer en niets minder....

En ben het helemaal met je eens dat menselijke rede helemaal niets met evolutie te maken heeft. Evolutie is niets anders dan "survival of the fittest"..... en de evolutie van intelligentie, vooral op het laagste nivo. Hier in Fortaleza zie je regelmatig dode hondjes en katjes op de weg liggen... natuurlijke selectie... want ook regelmatig zie je hondjes of katjes wachten bij een zebrapad... en veilig oversteken als het stoplicht op rood springt.

"Als je de korte menselijke geschiedenis bekijkt zul je moeten constateren dat die zich voortdurend herhaalt en dat men weinig of niets leert". Jouw conclusie is 100% gelijk aan mijn conclusie in mijn post van 1/5; "En de wereld heeft hier niets van geleerd....."



Plaats reactie