Nieuwe belangenorganisatie Nederlands buiten Nederland

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie

Kees Marges
Artikels: 0
Berichten: 5
Lid geworden op: wo jan 10, 2018 12:23

Re: Nieuwe belangenorganisatie Nederlands buiten Nederland

Bericht door Kees Marges » do mar 14, 2019 16:25

Waarom ben ik verpicht mijn e-mail adres te geven? Ik kan deze boodschap niet volledig lezen zonder mijn e-mail adres te geven. Dat doe ik dus niet.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Nieuwe belangenorganisatie Nederlands buiten Nederland

Bericht door borsjea » do mar 14, 2019 16:38

Kan hier gewoon de pagina zonder opgaven van email openen.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7211
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Nieuwe belangenorganisatie Nederlands buiten Nederland

Bericht door Progresso » do mar 14, 2019 17:16

Ik heb hier ook even die site getest, via VPN, Tor en incognitomode. Geen probleem.

Het enige is dat er om je e-mail adres wordt gebedeld via een pop-up, maar die kun je gewoon wegklikken.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Nieuwe belangenorganisatie Nederlands buiten Nederland

Bericht door borsjea » do mar 14, 2019 20:06

Heb zelf een heftig discusie lopen op de facebookpagina Nederlanders in het Buitenland, daar werd Eelco kort na zijn presentatie van zijn subsidie aanvraag geblokeerd en ontbrak het verder aan informatie van hem. Er schijnt kortgeleden ook een stichting Goed te zijn opgericht, bracht die stichting in verband met een mogelijke subsidie. Wist niet dat het bestuur van Stichting goed bestand uit 3 beheerders van NIHB dus krijg met deze opmerking en de opmerking dat GOED profiteerd van de weg die Eelco heeft geopend de shit van NIHB over mij heen, niet alleen via FB maar ook mesenger.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Nieuwe belangenorganisatie Nederlands buiten Nederland

Bericht door borsjea » do mar 14, 2019 20:08

Progresso schreef:
do mar 14, 2019 17:16
Het enige is dat er om je e-mail adres wordt gebedeld via een pop-up, maar die kun je gewoon wegklikken.
Laat ik nu net standaard met een pop-up blokker werken, zal dat wel de reden zijn dat mij niets wordt gevraagd.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7211
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Nieuwe belangenorganisatie Nederlands buiten Nederland

Bericht door Progresso » do mar 14, 2019 20:28

borsjea schreef:
do mar 14, 2019 20:06
Heb zelf een heftig discusie lopen op de facebookpagina Nederlanders in het Buitenland, daar werd Eelco kort na zijn presentatie van zijn subsidie aanvraag geblokeerd en ontbrak het verder aan informatie van hem. Er schijnt kortgeleden ook een stichting Goed te zijn opgericht, bracht die stichting in verband met een mogelijke subsidie. Wist niet dat het bestuur van Stichting goed bestand uit 3 beheerders van NIHB dus krijg met deze opmerking en de opmerking dat GOED profiteerd van de weg die Eelco heeft geopend de shit van NIHB over mij heen, niet alleen via FB maar ook mesenger.
He, ik zie net dat ik uit die groep ben geknikkerd.

Het is wel een rommeltje in het land van de stichtingen en verenigingen die de belangen van de Nederlander in het buitenland vertegenwoordigen. De NIHB heeft nu dus een stichting opgericht, Stichting GOED. De D'66 Eelco Keij is bezig met zijn derde poging om de "onafhankelijke" Stichting SNBN op te richten.

Waarom de twee clubjes niet met elkaar door één deur kunnen is mij een raadsel, maar ik vermoed dat ook de NIHB weinig vertrouwen heeft in de capriolen van de voorzitter meneer Eelco Keij.

Ik zal het eens navragen bij de beide clubjes.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Nieuwe belangenorganisatie Nederlands buiten Nederland

Bericht door borsjea » do mar 14, 2019 21:50

Net dat ik er op uit ben er uitgeknikkerd te worden is de discusie helaas door met name wel in die trant waarom ik niet opstap als ik Goed niet steun, was mij bij de eerste posting niet een duidelijk dat NIHB en GOED tegenwoordig één was kende voor vandaag de naam Goed niet eens Eelco is al wat jaartjes met de oprichting bezig, wilde eerst een gesubsidieerde professionele organisatie opzetten krijg nu de indruk dat het om vrijwilligers gaan wonend in het buitenland met diverse politieke bindingen. Wie ken Wie is denk ik nooit slecht om belangen te behartigen.
Ik krijg de indruk dat GOED een stapje voor wilt zijn, gerund door 3 beheerders van de FB pagina, goed bedoeld maar voor mij weinig overtuigend informatie van Eelco die voor sommige interessant kan zijn wordt al een tijdje niet meer gedeeld, zag die info wel op andere landen pagina´s en heb toen maar eens naar de leden lijst gekeken en zag dat Eelco geen deelnemer meer was dat was ten tijden van de publicatie van de subsidie aanvraag, kort er na zijn een aantal beheerders in Nederland op bezoek geweest bij de SVB en de tweede kamer, en nu lees ik in eens iets over stichting Goed en moet SBNB zich naar hun menig maar aansluiten bij GOED omdat goed de eerste was



Plaats reactie