Brazilie Nieuws: Ik heb zin om op je bek te slaan!

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Ik heb zin om op je bek te slaan!

Bericht door Redactie » zo aug 23, 2020 23:51

Brazilie Nieuws: Ik heb zin om op je bek te slaan!
by Redactie


Afbeelding
President Bolsonaro zei vandaag tegen een journalist van O Globo dat hij “zin had om op zijn bek te slaan”. De uitspraak werd gedaan vlak voor de Catedral Metropolitana in de hoofdstad Brasília.

De president bracht een bezoek aan de lokale markt waar artisanale spullen verkocht worden toen de reporter vragen stelde over de som van R$ 89.000 die zijn echtgenote Michelle ontving via Fabrício...

Read more



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4092
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Ik heb zin om op je bek te slaan!

Bericht door borsjea » ma aug 24, 2020 14:19

Het zou goed zijn als ook bij Bolsonaro het siglo open gaat, het volk heeft recht om te weten of Bolsonaro tijdens zijn politieke loopbaan zich zelf over de ruggen van de Braziliaanse belastingbetaler heeft verrijkt. Of het nu gaat om corruptie of rachadinhas het is even slecht. Het heeft er alle schijn van dat hij net als Lula ook zijn echtgenotes er voor heeft gebruikt.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Brazilie Nieuws: Ik heb zin om op je bek te slaan!

Bericht door Felix » ma aug 24, 2020 16:13

Onlangs hoorde ik een politieke commentator zeggen dat bolsonaro zich tot de kleine corruptie heeft moeten beperken omdat hij als parlementair te onbetekenend was om grotere corruptie aan te trekken.

Als ik het gebrek aan niveau van dit figuur zie vraag ik me steeds af of zijn ex-collega's, die nu generaal zijn, ook zo beperkt zijn als hij. Hoewel, zo'n idioot kan op een lagere militaire post natuurlijk wel nuttig zijn. Het is natuurlijk wel zo dat hij in het leger ook al niet functioneerde hetgeen blijkt uit de beoordelingen van zijn superieuren in die tijd.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4092
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Ik heb zin om op je bek te slaan!

Bericht door borsjea » ma aug 24, 2020 19:56

Mijn is altijd verteld dat hij een oneervol ontslag heeft gekregen omdat hij een aanslag op zijn meerdere voorbereide, weet niet of dat waarheid of fake is.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4092
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Ik heb zin om op je bek te slaan!

Bericht door borsjea » di aug 25, 2020 15:35

Aanhangers van Bolsonaro probeerde door middel van fake nieuwe de uitspraak vd president goed te praten door een bericht te verspreiden dat de iemand vroeg "Gaan we u dochter in de gevangenis bezoeken"

https://g1.globo.com/fato-ou-fake/notic ... naro.ghtml



Plaats reactie