Brazilie Nieuws: Brazilië investeerders verwachten jaarlijks rendement van 13%

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Brazilië investeerders verwachten jaarlijks rendement van 13%

Bericht door Redactie » di aug 25, 2020 15:40

Brazilie Nieuws: Brazilië investeerders verwachten jaarlijks rendement van 13%
by Redactie


Afbeelding
Net in het jaar dat een virus zich verspreidde over gans de wereld, ervoor zorgend dat de activiteiten in vele landen maandenlang stopgezet werden, tonen beleggers een ongewoon optimisme over de financiële markt, vooral in Brazilië. Tijdens de piek van de pandemie, tussen februari en juni werden er 700.000 nieuwe CPF’s (Cadastro Pessoa Física, soort rijksregisternummer, fiscale identificatie)...

Read more



Gebruikersavatar
Martinho
Artikels: 0
Berichten: 820
Lid geworden op: di okt 24, 2017 23:19

Re: Brazilie Nieuws: Brazilië investeerders verwachten jaarlijks rendement van 13%

Bericht door Martinho » di aug 25, 2020 20:17

Ach ja, optimisme. Altijd leuk als je geld uit andermans zakken wilt kloppen...



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Brazilië investeerders verwachten jaarlijks rendement van 13%

Bericht door Progresso » di aug 25, 2020 23:42

Nou, mijn rendement uitgedrukt in Euro's is sinds 2000 toch echt zwaar negatief.

Uitgedrukt in plezier, woongenot, gezondheid en geluk is het echter ruim boven die 13%.



comulder
Artikels: 0
Berichten: 614
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: Brazilie Nieuws: Brazilië investeerders verwachten jaarlijks rendement van 13%

Bericht door comulder » wo aug 26, 2020 08:13

[quote=Uitgedrukt in plezier, woongenot, gezondheid en geluk is het echter ruim boven die 13%.
[/quote]

Richard, fijn om te lezen. De negatieve zaken, met name op politiek vlak, die je wel eens benoemt wegen dus blijkbaar uiteindelijk minder zwaar dan plezier, woongenot, gezondheid en geluk.

Voor wat betreft beleggen in waardedocumenten in Brazilië. Met de inflatie die de afgelopen periode niet mals was (meer dan 6,6 Reais voor een Euro momenteel), lijkt me het geen vetpot. investeren in vastgoed daarentegen zou wel eens interessant kunnen zijn. En ja, ik weet dat dat laatste nogal een open deur is.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Brazilië investeerders verwachten jaarlijks rendement van 13%

Bericht door borsjea » wo aug 26, 2020 23:27

comulder schreef:
wo aug 26, 2020 08:13
voor wat betreft beleggen in waardedocumenten in Brazilië. Met de inflatie die de afgelopen periode niet mals was (meer dan 6,6 Reais voor een Euro momenteel), lijkt me het geen vetpot. investeren in vastgoed daarentegen zou wel eens interessant kunnen zijn. En ja, ik weet dat dat laatste nogal een open deur is.
Vastgoed zat een aantal jaren in een dip maar lijkt zich goed te herstellen, corona virus lijkt eerder een helpende hand te zijn dan een verliezende. Correctoren die ik ken spreken over een betere markt dan er voor. Lage rente betekend goedkoper lenen en wie spaargeld heeft een lagere opbrengst langdurig thuiszitters en thuiswerkers kijken uit naar een grotere woning zeker als dat thuiswerken in de toekomst blijft bestaan. Grote steden zullen bij de thuiswerkers minder baat hebben, vele zullen toch de plaatsen in de omgeving gaan zoeken als reizen straks een mindere rol speelt



Plaats reactie