Brazilie Nieuws: Het dilemma Huawei

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Het dilemma Huawei

Bericht door Redactie » wo okt 21, 2020 14:24

Brazilie Nieuws: Het dilemma Huawei
by Redactie


Afbeelding
De 5G technologie baart zorgen bij de Braziliaanse veeboeren die niets te maken hebben met de vooruitgang in kwestie, maar wel met de manier hoe Brazilië zal omgaan met de druk van de Amerikaanse regering om het Chinese bedrijf Huawei tegen te houden. De grote Braziliaanse slachthuizen opereren niet in de telefoon sector en zullen van niemand apparatuur kopen, maar zijn wel bang voor de reactie...

Read more



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Het dilemma Huawei

Bericht door borsjea » wo okt 21, 2020 15:08

Ik zou zeggen laat de keuze van hardware over aan de beheerders vd netwerken en geef desnoods aan met welke hardware leveranciers netwerken werken. Mocht in klant/bedrijf geloven in deze aantijgingen dan kan hij daar zijn abonnementen op baseren.
Schiet me net ook te binnen dat mijn Fibra router ook van Huawei is, hoe zit het verder met routers op data centers etc



joaninha
Artikels: 0
Berichten: 493
Lid geworden op: ma sep 25, 2017 20:48

Re: Brazilie Nieuws: Het dilemma Huawei

Bericht door joaninha » wo okt 21, 2020 20:47

Ook voor boeren wordt 5G heel belangrijk. Denk aan drones, precisielandbouw, minder bestrijdingsmiddelen etc. Brazilië doet er verstandig aan om een beslissing over Huawei over de verkiezingen heen te tillen. Dat Amerika Huawei wil weren is puur geopolitiek. Ze vrezen de nieuwe wereldmacht China. En eigenlijk hebben ze die strijd al verloren. De Amerikaanse bedrijven vertrouw ik net zo min. Alsof Amerika niet spioneert. Die tappen zelfs de telefoons af van hun eigen bondgenoten. (Merkel) . Brazilië moet zijn hoofd niet teveel laten hangen naar Amerika. Op landbouw gebied is het zelfs een concurrent. (Soja, vlees etc. ) . Beter een eigen koers varen en ook met China handel drijven. Hopelijk komt er snel een einde aan het Trump tijdperk. En komt er weer stabiliteit in de wereldhandel. En zijn verdragen er om samen sterker te worden in plaats van ze te verscheuren.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Het dilemma Huawei

Bericht door borsjea » vr okt 23, 2020 00:48

joaninha schreef:
wo okt 21, 2020 20:47
De Amerikaanse bedrijven vertrouw ik net zo min. Alsof Amerika niet spioneert. Die tappen zelfs de telefoons af van hun eigen bondgenoten. (Merkel) .
Het Nederlandse C2000 netwerk van de Nederlands Openbare orde en veiligheid maakt gebruik van apparatuur vd Amerikaanse firma Motorola en kan vanuit de VS iedere gespreksgroep volgen en opnemen. Zal niet constant gebeuren maar bij een staatsbezoek van bv de president zal dit vast het geval zijn.



Plaats reactie