Rellen ook mogelijk in Brazilië?

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Baiano
Artikels: 0
Berichten: 530
Lid geworden op: di mar 20, 2018 22:48

Rellen ook mogelijk in Brazilië?

Bericht door Baiano » di jan 26, 2021 17:55

Als ik zie wat er momenteel gebeurt in Nederland, dan vraag ik me af wat er nodig is in Brazilië om een gelijkaardige lont te ontsteken. Wat lockdown en andere beperkingen betreft is er geen vergelijking mogelijk, denk ik toch. Brazilië is erg groot en de genomen maatregelen verschillen van regio tot regio. Toch gaat het ook hier niet echt de goede kant op met de pandemie, om het zacht uit te drukken. Braziliaanse kranten berichten over de Nederlandse rellen. Hopelijk brengt dit de Braziliaanse hooligans niet op ideeën.

https://internacional.estadao.com.br/no ... 0003594322



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Rellen ook mogelijk in Brazilië?

Bericht door Felix » di jan 26, 2021 18:06

Ik denk dat hier geen rellen zijn omdat men ondanks verboden over het algemeen gewoon doorfeest. De politie heeft geen capaciteit om naar behoren op te treden.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Rellen ook mogelijk in Brazilië?

Bericht door Progresso » di jan 26, 2021 20:26

In vergelijking met Nederland hebben we hier in Brazilië een uiterst competente minister van volksgezondheid.

Ook de huidige president is natuurlijk van een volstrekt ander niveau dan de prutser die momenteel minister president is in Nederland.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4092
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Rellen ook mogelijk in Brazilië?

Bericht door borsjea » di jan 26, 2021 22:57

Curitiba heeft een avondklok en daar werdt dexe in het centrum ook genegeerd door jongeren. Hoge boetes voor de ondernemers die gewoon open waren en de lange lat over de jongeren die op de vluvht moesten omdat de politie op hun in reed.



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4947
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Rellen ook mogelijk in Brazilië?

Bericht door quasimodo » di jan 26, 2021 22:57

Daar zullen die relschoppers het zeker mee eens zijn. En van de groepen die het meest last hebben om ziek te worden van corona zul je geen last hebben dat ze gaan rellen.



Plaats reactie