Europa Investeert In Brazilie

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Europa Investeert In Brazilie

Bericht door Salseros » di mei 20, 2008 18:35

Dat Europese investeerders al langer naar Brazilië zitten te lonken is geen nieuws, maar dat die investeringen vorig jaar met 53% stegen is wel veelzeggend. Het gaat in totaal om 420 miljard euro, allemaal afkomstig uit lidstaten van de Europese Unie. De gegevens werden bekend gemaakt door Eurostat. Vergeleken met de andere BRIC-landen komt Brazilië hiermee op de derde plaats. Enkel in Rusland en in Indië werd nog meer geïnvesteerd met Europees geld. China bengelt daar nu aan de staart met 1,8 miljard euro. Waarom wordt er nu zoveel geinvesteerd in Brazilië? Is het dan geen land met grote ongelijkheden, veel stedelijk geweld, corruptie en een torenhoge bureaucratie? Jawel, maar dat geldt ook voor de andere BRIC landen waarvan Goldman Sachs enkele jaren geleden voorspelde dat zij dominerend gaan worden op economisch vlak rond 2030 (BRIC staat voor Brazilië, Rusland, India en China). Waar het om gaat is de inschatting van de vooruitgang op al die vlakken per land. Brazilië blijkt het wat beter te doen wat dat betreft.

Gehele bericht: Klik Hier!



Gast
Artikels: 0

Bericht door Gast » di mei 20, 2008 20:33

Robert, ik investeerd al jaren in Brasilië, vraag de dames daarzo maar is.
Dus niks nieuws onder de brandende zon



andre van Nelle
Artikels: 0
Berichten: 180
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 16:15

Bericht door andre van Nelle » di mei 20, 2008 22:55

nou IK heb gehoord dat je niet zo investeerd zwabber
als je 5 reais betaald is dat geen investeren he maar?
maar kan het verkeerd gehoord hebben he
ook gehoord dat je veel OUDE gsm naar hier brengt he dus dat is weer wel goed he
ik heb ook gehoord als jij gaat bellen met die dingen dat op zee de bliksem inslaat dus
maarja wat de waarheidsgraad is weet ik niet dus als HULLIE liegen doe ik het ook he
gr uit een werrem fortaleza
andre



Gast
Artikels: 0

Bericht door Gast » wo mei 21, 2008 20:14

een werem fortaleza, man man probeer toch is begrijpelijk nederlands te praten.
Boven dien is 5 reais goed betaald, als ik een nieuwe klant probeer binnen te halen kom ik ook niet met een topprijs hé
trouwens wat kost een bossie rode rozen bloemenman?



Plaats reactie