Auto huren

Alles over Fortaleza en ruime omgeving
Plaats reactie
Wade
Artikels: 0
Berichten: 1011
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Auto huren

Bericht door Wade » ma jan 06, 2020 03:02

Kent iemand een betrouwbaar lokaal autoverhuurbedrijfje met goede tarieven?
Dan bedoel ik behalve de grote bedrijven (Avis, Localiza, Hertz e.d.) die een balie op de luchthaven hebben. Vroeger huurden we bij Dakar rent-a-car, maar aangezien hun website offline is veronderstel ik dat zij niet meer bestaan...



comulder
Artikels: 0
Berichten: 615
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: Auto huren

Bericht door comulder » di jan 07, 2020 09:18

Heb prima ervaringen (goed en snel geregeld en alleszins redelijk tarief) met Fortur Exchange and Tourism. Adres: Av. Almirante Barroso, 977 - Praia de Iracema, Fortaleza. Kreeg alleen nog wel een leuk cadeau toen ik terug was in NL, namelijk een boete van een paar tientjes. Mijn eigen stomme schuld natuurlijk. Op de weg richting Aracati staan wel erg veel camera's :lol:
Dit is overigens absoluut geen vorm van reclame maar slechts bedoeld als tip.
Mocht je cash Euro's of Dollars willen wisselen voor Reais, de koers is daar ook uitstekend.



Rudy
Artikels: 0
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jan 06, 2020 12:48

Re: Auto huren

Bericht door Rudy » di jan 07, 2020 12:32

In Icarai nabij Cumbuco is een Belg die al vele jaren autos verhuurd en transfers naar de luchthaven doet...perfecte service en goede prijs ! email : rudyscheepmans@hotmail.com



janusedina
Artikels: 0
Berichten: 34
Lid geworden op: ma jan 06, 2020 13:18

Re: Auto huren

Bericht door janusedina » do jan 16, 2020 11:55

Inderdaad... Rudy de Belg. Icarai / Fortaleza. Hij heeft een aantal verschillende autos. Ik weet alleen niet of ik zn zapnummer hierop mag zetten, dat moet hij zelf ff doen. Succes.



Plaats reactie