Fortaleza-Amsterdam met KLM

Alles over Fortaleza en ruime omgeving
comulder
Artikels: 0
Berichten: 614
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: Fortaleza-Amsterdam met KLM

Bericht door comulder » ma sep 28, 2020 07:14

Progresso schreef:
ma sep 28, 2020 01:54
Ik hoorde net van een kennis van mij die aan het boarden was voor de vlucht Lis-For dat er toch een behoorlijk aantal mensen vliegen.

Iedereen heeft daar zijn reden voor. Ik ken mensen die naar Nederland zijn gegaan omdat hun dierbare is komen te overlijden, mensen die geld moeten verdienen en meer van dat soort toch wel belangrijke zaken.

Overigens, bij TAP vraagt men bij het inchecken naar verzekeringspapieren voor de ziektekosten. Zonder papieren, niet inchecken of je moet ingezetene zijn.
ik had bij mij post moeten melden ‘voor z‘n plezier naar Fortaleza reizen’. Logisch dat je soms feitelijk gedwongen wordt. Hopen dat er snel een werkzaam vaccin beschikbaar komt. Dan kan er alsnog gebruik worden gemaakt van de vouches.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Fortaleza-Amsterdam met KLM

Bericht door Progresso » ma sep 28, 2020 14:34

Voor je plezier ga ik pas over een paar maanden weer reizen als alles weer een beetje in rustiger vaarwater komt.



comulder
Artikels: 0
Berichten: 614
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: Fortaleza-Amsterdam met KLM

Bericht door comulder » ma sep 28, 2020 16:09

Progresso schreef:
ma sep 28, 2020 14:34
Voor je plezier ga ik pas over een paar maanden weer reizen als alles weer een beetje in rustiger vaarwater komt.
Dat zal voor de meesten gelden. Zo worden er dit jaar tot 70% minder buitenlandse toeristen in Nederland verwacht, terwijl ook toerisme binnen Nederland een enorme klap gekregen heeft. Wat ik nog minder fraai vind is dat verhuurders van vakantieverblijven in Nederland, zoals de grote(re) vakantieparken als Landal de prijzen enorm verhoogd hebben. Dat helpt ook niet echt mee.

Ook ik hoop volgend jaar met de familie af te reizen naar Fortaleza.
Kom misschien nog wel buurten, we hebben namelijk kennissen in Sucatiga, waar we nog wel eens een weekeinde verblijven.
Maar eerst rond kerst en nieuwjaar een weekje uitwaaien op Vlieland. De eilanden zijn nog redelijk corona-vrij.



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4950
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Fortaleza-Amsterdam met KLM

Bericht door quasimodo » ma sep 28, 2020 23:18

Als de besmettingen zo doorzetten zit Vlieland weer op slot tijdens de kerst.



comulder
Artikels: 0
Berichten: 614
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: Fortaleza-Amsterdam met KLM

Bericht door comulder » di sep 29, 2020 08:08

quasimodo schreef:
ma sep 28, 2020 23:18
Als de besmettingen zo doorzetten zit Vlieland weer op slot tijdens de kerst.
Ik sluit het niet uit. Als het nodig is dan heb ik daar vrede mee. Ook al ben ik daarmee (een deel van) mijn geld kwijt.



Plaats reactie