Restaurant Internacional/WILL'sBAR
Restaurant Internacional/WILL'sBAR
Na het sluiten van Bar do Wil op Irecema heeft Wil van den Heuvel een nieuwe locatie gevonden.
Avenida Monsenhor Tabosa 1136 Loje 3! Em frente padaria pao de mel!
Oude tijden herleven hopelijk weer. Prima locatie. Veel succes toegewenst.
Avenida Monsenhor Tabosa 1136 Loje 3! Em frente padaria pao de mel!
Oude tijden herleven hopelijk weer. Prima locatie. Veel succes toegewenst.
Re: Restaurant Internacional/WILL'sBAR
Hoewel ik de bar zelf niet ken toch succes toegewenst, moeilijke tijden op dit moment voor de horeca met zeker de komende maanden nog niet veel verbetering in zicht.
Ik wens Wil veel succes.
Het lijkt me wel een top locatie zo tegenover die bakker. Als je dan geen GDP meekrijgt naar huis kun je daar in ieder geval wat verse broodjes kopen 's ochtends vroeg na sluitingstijd.
Het lijkt me wel een top locatie zo tegenover die bakker. Als je dan geen GDP meekrijgt naar huis kun je daar in ieder geval wat verse broodjes kopen 's ochtends vroeg na sluitingstijd.
Èen schuin tegenover twee apotheken, wie te diep in het glaasje kijkt kan alvast wat dipirona inslaan
In een straal van een paar honderd meter diverse hotels en andere uitgaansgelegenheden als het publiek weer volop kan genieten komt de bedrijvigheid vanzelf wel.
Ook ik wens Wil veel succes en kom vast nog wel eens een biertje doen.
Heb nog wel een vraag, overdag is het veelal vrij druk op Monsenhor Tabosa. Is dat ‘s avonds ook het geval? Kom er eigenlijk alleen maar overdag langs, met de bus van het centrum naar Varjota en weet dat dus niet. Zou fijn zijn voor Wil als er ‘s avonds ook iets te doen is.
Heb nog wel een vraag, overdag is het veelal vrij druk op Monsenhor Tabosa. Is dat ‘s avonds ook het geval? Kom er eigenlijk alleen maar overdag langs, met de bus van het centrum naar Varjota en weet dat dus niet. Zou fijn zijn voor Wil als er ‘s avonds ook iets te doen is.
Ah ik hoop dat het Wil goed gaat, ik ben er vaak geweest.
ik heb een vraagje, hoe is het in het uitgaansleven in Fortaleza op het moment? ik twijfel om te komen.
is er nog sfeer? zijn de Armazem, Zipi en Pirata Bar bijv gesloten?
ik heb een vraagje, hoe is het in het uitgaansleven in Fortaleza op het moment? ik twijfel om te komen.
is er nog sfeer? zijn de Armazem, Zipi en Pirata Bar bijv gesloten?
Volgens mij is alles nog dicht in de avond i.v.m. corona.
Hoewel het niet mijn type bar is wens ik hem veel succes!
De locatie lijkt me overigens prima.
De locatie lijkt me overigens prima.
Wil, heel heel succes ! Je moet overigens nog wel een boom ervoor laten zetten !
Sinds 2001
Hoe laat is het happy hour ??
Waarschijnlijk de hele dag maar Wil kennende zal het bier wel net zo duur blijven.
Hij past ook zijn openingstijden af en toe aan voor het voetbal. Zoals aanstaande woensdag PSV.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1221849771
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1221849771
Wat voor publiek komt er tegenwoordig..?
De laatste keren dat ik er was waren er allemaal zelfstandige ondernemers.
Een hele goede menukaart met wat laat-koloniale trekjes. Blauwe hap, saté, dat soort werk, maar ook wat Duitse specialiteiten.
Er is geen speelplaats voor de kinderen. Dat is wel jammer en maakt het geheel wat minder gezinsvriendelijk.
Dank je, duidelijk antwoord. Zo kan het dus ook @comulder:-)
Hahaha, geweldige reactie. Niets veranderd dusProgresso schreef: ↑do aug 25, 2022 23:41De laatste keren dat ik er was waren er allemaal zelfstandige ondernemers.
Een hele goede menukaart met wat laat-koloniale trekjes. Blauwe hap, saté, dat soort werk, maar ook wat Duitse specialiteiten.
Er is geen speelplaats voor de kinderen. Dat is wel jammer en maakt het geheel wat minder gezinsvriendelijk.
"Blauwe hap"; fraaie soldatenterm, herkenbaar ook:-)Progresso schreef: ↑do aug 25, 2022 23:41De laatste keren dat ik er was waren er allemaal zelfstandige ondernemers.