Flixbus Fortaleza-Recife Tickets RS9.99

Alles over Fortaleza en ruime omgeving
Plaats reactie

Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 5117
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Flixbus Fortaleza-Recife Tickets RS9.99

Bericht door quasimodo » di nov 07, 2023 11:59

Werkt goed. Vliegtickets naar Fortaleza waren schandalig duur. Kwam toevallig een aanbieding tegen in mijn vakantieperiode van 639 euro naar Natal zonder bagage. Terwijl de goedkoopste tickets naar Fortaleza 1300 deden in dezelfde periode. En ik moest toch in Canoa quebrado zijn dus heb ik die maar gepakt. En als ik toen meteen de bustickets gekocht had kosten die inderdaad 2 euro. Zowel naar Aracati als Fortaleza. Ik heb ze later behoorlijk duurder gekocht voor 35 euro maar dit was wel de maximale prijs. Normaal beginnen de prijzen vanaf 4 euro. Iedereen had een andere prijs ticket in de bus. Aracati was 6 uur naar Fortaleza 9 uur. Zeer luxe grote dubbeldekker bus wel wat oud. Jammer genoeg strande de bus een 50km voor Aracati doordat deze mechanische pech kreeg en heb ik maar een taxi gepakt het laatste stukje.

Maar toch een aanrader. Website werkt ook goed. Alleen naam en nr paspoort of identiteitskaart voor Brazilianen nodig. Geen cpf endergelijke dus makkelijk boeken ook voor je Braziliaanse reisgenoten zo vanuit Nederland. En ook gemakkelijk betalen vanuit Nederland.

Ik reis altijd graag met de bus in Brazilië. Je ziet nog eens wat rijdt meestal door diverse stadjes zodat je onderweg niet alleen de snelweg ziet. Stopt regelmatig zodat je wat kan eten en roken. En in tegenstelling tot de gewone stadsbus volgens mij behoorlijk veilig. Bedankt voor de tip Progresso.

https://www.flixbus.com.br/



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 5117
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Flixbus Fortaleza-Recife Tickets RS9.99

Bericht door quasimodo » za apr 13, 2024 00:22




Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7492
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Flixbus Fortaleza-Recife Tickets RS9.99

Bericht door Progresso » za apr 13, 2024 01:01

Busongevallen zijn geen zeldzaamheid in Brazilië, onder andere vanwege de omvang van het land en het feit dat het spoorvervoer er onderontwikkeld is.
Wat een rare redenering.

Zou het niet eerder komen doordat het wegennet zo belabberd is.

Afgelopen week naar Viçosa de Ceará gereden, ongeveer 1200 km dwars door Ceará. Wat een drama blijft dat. In totaal twee gekantelde vrachtwagens geteld, meerdere ongelukken gezien met personenautos en ook de eigen voiture kreeg een mooie deuk van een steen die gelanceerd werd door een tegemoetkomende camion.



Plaats reactie