Vliegen van en naar Fortaleza

Plaats hier je vakantiefoto's en filmpjes van Fortaleza en omstreken!
Wade
Artikels: 0
Berichten: 1011
Lid geworden op: za mei 05, 2007 23:16
Locatie: Bélgica

Vliegen van en naar Fortaleza

Bericht door Wade » wo jul 08, 2009 00:24

Er is al een topic waar alle informatie wordt verstrekt over vliegtuigtickets, prijzen, uurregeling en dergelijke...

Beeld en geluid geven echter nog steeds de beste ervaring. Hoe is het om te vliegen met die of die maatschappij? Hoe verloopt de vlucht?

Hier is een voorbeeldfilmpje (van degelijke kwaliteit nog wel) van een vlucht met TAP van Fortaleza terug naar Lissabon.
De situatie zal voor velen herkenbaar zijn als het kutgevoel als je terug naar huis moet gaan na alweer een top vakantie. Nog een keertje met heimee achterom kijken vooraleer je door de paspoortcontrole gaat (god weet hoelang het zal duren vooraleer ik nog een keer terug kom?), gevolgd door de berusting in het feit dat het weer voorbij is eens je in je stoel(tje) aan boord zit, de uren die langzaam voorbij kruipen wanneer je niet kunt slapen en nog trager lijken te gaan wanneer je steeds de positie volgt van de vlucht op dat digitale landkaartje op het tv-schermpje en dan uiteindelijk tot einigzins opluchting als je weer vaste grond onder de voeten hebt in Portugal (weer even wennend aan die frisse ochtendwind na 3 weken permanent 30 graden Celcius).

Ik heb het zelf alleen nooit meegemaakt dat het nog donker was toen ik in Lissabon landde... enjoy!


http://www.youtube.com/watch?v=hUYfw2yCpiE



Ik blijf het internet afspeuren naar meer ervaringen!



Plaats reactie