Batatella Lanches

Plaats hier je vakantiefoto's en filmpjes van Fortaleza en omstreken!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Batatella Lanches

Bericht door Raj Feyenoord » do apr 09, 2009 17:07

Nadat ik een topic had geopend van de Feyenoord Bar Caucaia, kon ik het niet maken om niet een van de Batatella Lanches te openen! Bij de Batatella kom ook dagelijks een biertje pakken of een salgadinho happen! Ze hebben daar daar sattelliet tv dus kan ik mooi wat wedstrijden meepikken. Gisteren heb ik daar Liverpool-Chelsea gezien, wat een wedstrijd! Mochten jullie in de buurt kom dan gerust langs, gastheer Marcos en gastvrouw Glaucia heten jullie van harte welkom. Adres:Rua Barao de Ibiapaba nr.1346

Edit Salseros: Foto's toegevoegd!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » do apr 09, 2009 21:39

Bedankt weer voor de foto's, ze staan er weer bij... :)


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Jonesy
Artikels: 0
Berichten: 320
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 22:38

Bericht door Jonesy » do apr 09, 2009 22:16

caucaia is in de ban van feyenoord hahahaha loopt er 1 feyenoorder rond veranderen ze de cafenamen en al het moet niet gekker worden he raj.........whats next ajax dorpje ernaast misschien :)


Laugh Now,Cry Later !!!!!!

Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » vr apr 10, 2009 00:46

Oi amigo Jonesy, what´s next? Als het aan mijn legt een Feyenoord dorp natuurlijk! Gisteren gelachen daar in Batatella bij Marcos! Die brazilianen volop gokken op de wedstrijd Liverpool-Chelsea, briefjes van 20 en 50rs vlogen om de oren, eentje had niet genoeg geld bij zich dus bood hij zijn cellular aan hahaha! Op mijn advies legde Marcos zijn geld op Chelsea en dat leverde hem 50rs op hahaha! Volop feest natuurlijk na afloop, wel een paar teleurgestelde gasten maar die waren gauw weg haha! Kleine Kalou´tje speelde goed en Dirkie kuyt was ouderwets aan het buffelen!



Gebruikersavatar
Ferry
Artikels: 0
Berichten: 547
Lid geworden op: di nov 13, 2007 18:51

Bericht door Ferry » za apr 11, 2009 14:44

Nou Raj, als ik volgende maand toevallig langs dat gehucht rij, zal ik er ff een paar biertjes scoren !!



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » zo apr 12, 2009 00:53

Ferry gozert je bent van harte welkom en als je een FC Utreg vaantje wil ophangen zullen ze niet moeilijk, alleen van die ene club heb ik ze ten strengste verboden hahaha!! Vanaf Fortaleza rij je er zo naar toe en alles is makkelijk hier te vinden! En iedereen kent wel de Rua Barao de Ibiapaba, de Feyenoord Bar ligt 50 meter van de Batatella Lanches! Boa sorte, ik bel je wel als ik in ned. ben!



Jonesy
Artikels: 0
Berichten: 320
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 22:38

Bericht door Jonesy » zo apr 12, 2009 01:08

je word nog eens een hele goeie promotor raj hahahaha kleine dorpskroeg groeit uit tot wereldbekend toerische plek.van heinde en ver komen toeristen deze must-see bar bekijken hahahaha groetjes


Laugh Now,Cry Later !!!!!!

Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » zo apr 12, 2009 14:42

Gozert ga gerust een keertje op zaterdagavond langs, niet te laat! Als je einde van de middag komt dan is er nog licht en dan zie wat meer van de omgeving! Je hebt daar 3 kroegjes in een straat(ook de barretje van Isabel) en daarna kun je tot een uur of 01:00 naar de praca in planalto waar ook kroegjes en barracca´s zijn! Vervolgens kun altijd nog doorzakken in Iracema! Boa sorte!



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » zo aug 30, 2009 11:20

Die Feyenoord bar wordt steeds populairder bij de toeristen, alweer 2 hollanders die de weg gevonden hebben! :)
Ik ga er trouwens waarschijnlijk ook tijdens mijn vakantie even kijken, zal ik ook eens wat foto's plaatsen, maar dan ook van andere mooie bezienswaardigheden van Caucaia, die zullen er vast wel zijn! ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » zo aug 30, 2009 12:38

Jaja senhor Salseros je ziet het he!! Ik zal door geven dat je in aantocht ben! Ga zeker langs op die oude plein met barretjes en restaurantjes. Je kunt bij Zakinha kip eten, hij noemt zich zelf o rei do frango haha! Voor het grotere werk kun je naar Chapas Clube, Sitio Real of naar Chico Bill! Boa sorte!



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » ma sep 07, 2009 23:45

Raj, we gaan morgen naar Caucaia, ik zal ook wel wat fotos van de kleine maken en je toesturen!


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
rap
Wijnkenner
Artikels: 0
Berichten: 829
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 04:48
Contacteer:

Bericht door rap » di sep 08, 2009 04:50

salseros, hoorde net van Ferry maandagavond, dat ze in Caucaia afgezegd hebben, het wordt volgende week.



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » di sep 08, 2009 11:59

Ja Salseros volgend week komt hun beter uit want ze zijn de hele week aan het voorbereiden van een groot feest op zaterdag vanwege een 60 jarige huwelijksfeest! Volgend week kennen ze je elke dag ontvangen! Muito prazer!



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Bericht door Salseros » di sep 08, 2009 14:28

Ik hoorde het net, jammer. Nou ja, schuiven we het door naar volgende week, ik verzin wel wat anders voor vandaag... komt goed!


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » di sep 08, 2009 15:42

Ja ze vonden het ook jammer! Maar volgend week moet je zeker langs gaan!



Gebruikersavatar
Raj Feyenoord
Artikels: 0
Berichten: 346
Lid geworden op: wo jan 23, 2008 19:40
Locatie: Rotturdam

Bericht door Raj Feyenoord » vr okt 16, 2009 15:28

Gisteren effe langs geweest, maar ze hebben een nieuwe eigenaar, Marcos gaat aan de overkant een nieuwe zaak openen en dat wordt echt van hem, deze locatie huurde hij! Ik houdt jullie op de hoogte als hij open gaat!



Plaats reactie