Emigreren naar Brazilië

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
link2brazil
Artikels: 7
Berichten: 8
Lid geworden op: zo mar 04, 2018 15:49
Contacteer:

Emigreren naar Brazilië

Bericht door link2brazil » vr apr 06, 2018 18:02

Emigreren naar Brazilië
door link2brazil

Brazilië is de jongste jaren een gewilde bestemming geworden voor mensen die op zoek zijn naar een drastische verandering van levensstijl, een plek ver weg van oorlogen en mogelijke terroristen, een leven zonder stress of gewoon een plaats om de laatste fase van het leven in rust door te brengen. Dit...
Lees meer...



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Emigreren naar Brazilië

Bericht door borsjea » za apr 07, 2018 14:01

Helder verhaal, zou haast een verplichte leerstof moeten zijn voor de metname toekomtige emigrant die denkt binnen te komen op een arbeidsvisum.
De meeste onder ons die al wat jaartjes in dit soort forums, prikborden en facebook pagina´s rondzwalken kennen de oproepjes wel vd mensen die denken even een arbeidsvisum te kunnen scoren om zo in Brazilië te kunnen wonen. Voor het eerst dat ik wat cijfertjes zie over het aantal arbeidsvisums aantalen waar ook de artiesten tussen zitten die na een paar dagen al weer vertrekken.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Emigreren naar Brazilië

Bericht door Progresso » za apr 07, 2018 23:20

borsjea schreef:
za apr 07, 2018 14:01
De meeste onder ons die al wat jaartjes in dit soort forums, prikborden en facebook pagina´s rondzwalken kennen de oproepjes wel vd mensen die denken even een arbeidsvisum te kunnen scoren om zo in Brazilië te kunnen wonen.
Dat is ook de reden dat ik de Wiki kennisbank op het forum langzaam maar zeker aan het vullen ben. Ik heb redelijk wat bronmatreiaal van Link2Brazil, het Braziliaanse consulaat en Dutcham. Het is echter best wel een zorgvuldig werkje. Met name op het gebied van scheiden, trouwen, erven en belastingen zou het mooi zijn als er wat hulp van experts mee kunnen helpen.



Plaats reactie