Felix schreef: ↑zo jul 10, 2022 23:04
Dat doet NIETS aan het feit af dat bolsonaro het wapenbezit stimuleert en zijn aanhang vertelt dat hij dat doet zodat zij de 'democratie' kunnen verdedigen.
De gevangenisbewaarder had legitiem een wapenen en heeft dat misbruikt.
Of de Guardia Civil legitiem over een wapen beschikte durf ik te betwijfelen. Zover ik weet zijn de Guardia Civil in Brazilië ongewapend. Wat ik lees is dat hij naar zijn auto is gelopen en het wapen uit de kofferbak heeft gehaald.
Wellicht hitst de linkerzijde het gebruik van vuurwapens niet op, maar blijkbaar heeft men er ook geen moeite mee om de wapens mee te nemen naar feestjes en partijbijeenkomsten.
Felix schreef: ↑zo jul 10, 2022 23:04
En hier ga je zoals gewoonlijk weer door met je manipulerende spelletje.
Gelul. Ik zet er nog nadrukkelijk een emoticon (:)) bij die jij in je quote expres weglaat. Over manipuleren gesproken.
Nee, ik pak natuurlijk jouw quote over dat bombastische van Gomes er bij omdat je echt niet de enige bent die er zo over denkt. Zelfs hier in Ceará, de thuisstaat van Gomes krijgt hij niet veel steun.
Aan de ene kant raar, omdat je gewoon geen twijfel over is dat de reden waarom Ceará er redelijk florissant bij staat toch echt terug te voeren is op de plannen en de uitwerking van die plannen uit de tijd dat Gomes hier de scepter zwaaide.
En aan de andere kant ook weer niet. Het verkiezingsplan slaat als een tang op een varken, de campagne is zwak en inderdaad, zoals jij zegt overschreeuwt hij zich.