Brazilie Nieuws: Wat kost de steun van Anitta?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Wat kost de steun van Anitta?

Bericht door Redactie » wo jul 13, 2022 15:38

Brazilie Nieuws: Wat kost de steun van Anitta?
by Redactie


Afbeelding
De bekende Braziliaanse zangeres Anitta heeft meer dan 62 miljoen volgers bij Instagram, 20 miljoen bij TikTok en bijna 18 miljoen bij Twitter, genoeg om invloed uit te oefenen, ook op politiek vlak, iets waar de politici zich heel goed van bewust zijn.

Tot voor korte tijd hield ze zich op de vlakte wat haar stemintentie betreft, maar daar kwam deze week een einde aan toen zij twitterde: “De...

Read more



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7381
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Wat kost de steun van Anitta?

Bericht door Progresso » wo jul 13, 2022 18:00

Ik ken die Annita niet. Als ik het goed heb zingt ze van die super-ordinairre favela muziek. Ieder zijn muzieksmaak zeg maar.

Ik ben het eens met haar standpunt over legalisatie van drugs. Als Lula dat standpunt ruimhartig zou ondersteunen dan wordt ik Lula-aanhanger, ga ik rode vlaggen en T-shirts kopen en ga strijden voor het communistische ideaal.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4727
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Brazilie Nieuws: Wat kost de steun van Anitta?

Bericht door Felix » wo jul 13, 2022 19:31

Wil ze hem écht helpen? Schijnheilge christenen zullen er onder het genot van een glas bier, een wijntje of een caipirinha weer lekker gebruik van maken zo van: 'Lula is voor drugs', net zoiets als de eerdere vraag over abortus.



comulder
Artikels: 0
Berichten: 615
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: Brazilie Nieuws: Wat kost de steun van Anitta?

Bericht door comulder » do jul 14, 2022 14:39

Felix schreef:
wo jul 13, 2022 19:31
Wil ze hem écht helpen? Schijnheilge christenen zullen er onder het genot van een glas bier, een wijntje of een caipirinha weer lekker gebruik van maken zo van: 'Lula is voor drugs', net zoiets als de eerdere vraag over abortus.
Ben bang dat je hier een punt hebt. De in min of meer dezelfde context te plaatsen opmerkingen van Lula over de acceptatie van homo’s heeft i.i.g. ook niet bijgedragen aan de populariteit van hem. Mijn schoonfamilie is sindsdien helemaal klaar met Lula. Zal ongetwijfeld voor veel Niet progressieve Brazilianen het geval zijn.m



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7381
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Wat kost de steun van Anitta?

Bericht door Progresso » zo jul 17, 2022 00:38

Wazige tekst en uitleg van die Annita. Ik kan er geen pap van maken. Iemand?




Gebruikersavatar
Baiano
Artikels: 0
Berichten: 530
Lid geworden op: di mar 20, 2018 22:48

Re: Brazilie Nieuws: Wat kost de steun van Anitta?

Bericht door Baiano » zo jul 17, 2022 15:36

Progresso schreef:
zo jul 17, 2022 00:38
Wazige tekst en uitleg van die Annita. Ik kan er geen pap van maken. Iemand?
Anitta gaf eerder te kennen dat ze deze keer op Lula zou stemmen, na de gebeurtenis in Foz de Iguaçu. Dat was haar manier om haar afkeer uit te spreken over de houding en de uitspraken van Bolsonaro die volgens velen ophitsend zijn waardoor incidenten als deze kunnen gebeuren. Lula en de PT sprongen meteen op haar karretje en gebruikten haar imago en bekendheid om te zeggen "Zie jewel, zelfs Anitta kiest nu voor ons", en dat is er dan weer over volgens het populaire zangeresje dat het zelfs over de grenzen maakte. M.a.w. ze kiest geen partij, maar begrijpt niet dat haar uitspraak het tegendeel laat doorschemeren.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4121
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Wat kost de steun van Anitta?

Bericht door borsjea » ma jul 18, 2022 18:07

Progresso schreef:
zo jul 17, 2022 00:38
Wazige tekst en uitleg van die Annita. Ik kan er geen pap van maken. Iemand?
Bang voor inkomsten verlies of nog erger dat zij zelf slachtoffer wordt. Je neutraal opstellen is dan beter.
Uitspraak geeft ook niet aan of ze Bolsonaro steunt, voor velen zal het uitbrengen net als 4 jaar geleden niet een steun op de favoriete kandidaat zijn maar een stap om een stem bij de andere weg te houden.



Plaats reactie