Wel, in Nederland stemt men weer een tijdje met papier. Iedere keer blijkt er wel een poging tot fraude gedaan te worden, maar door wat eenvoudige statische rekensommetjes over de bestaande verkiezingsuitslag te gooien kwam dat gerommel iedere keer netjes boven water en konden de papieren stembiljetten herteld worden. De laatste keer in Bergen op Zoom en daar bleek uiteindelijk niets aan de hand.
Je neemt Nederland vaak in de verschillende onderwerpen als maatstaf voor zaken. Ik zie dat niet zelden als een negatieve maatstaf, het land is voortdurend bang voor moderniteit, de geneeskunde is er een goed voorbeeld van. Maar kijk ook naar andere sectoren.
Daar komt ook bij dat Brazilië meer dan 225 keer zo groot is dan het Nederlandje waar men vrijwel bij elkaar op schoot zit en men 'met zijn buur kan meelezen'.
Waarom denk je dat het in Brazilië blijkbaar wel veilig kan via het internet?
Omdat het Kiesgerechtshof, het parlement, en belangrijke sectoren van de samenleving dit beweren en ik geen redenen heb om hen niet te geloven. Maar, ik ben er van bewust dat er nu antidemocraten zijn die hun uiterste best zullen doen het systeem op de een of andere manier te saboteren, óf die bij een voor hen negatieve uitslag zullen beweren dat het systeem zo geprogammeerd was dat hun kanidaat zou verliezen.
Maar, jij was toch ook iemand die de papieren stemmen op Biden niet vertrouwde?