Brazilie Nieuws: Voor het welzijn van Brazilië

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Voor het welzijn van Brazilië

Bericht door Redactie » wo aug 10, 2022 15:17

Brazilie Nieuws: Voor het welzijn van Brazilië
by Redactie


Afbeelding
President Bolsonaro presenteerde het regeringsplan voor zijn mandaat van 2023 tot 2026, mocht hij opnieuw verkozen worden. Het plan kreeg de naam “Pelo bem do Brasil” (voor het welzijn van Brazilië) en de inhoud verschilt erg van formaat en inhoud van het programma dat hij bij de verkiezingen van 2018 voorstelde, toen onder de naam “O Caminho da Prosperidade” (het pad van de welvaart)....

Read more



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7214
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Voor het welzijn van Brazilië

Bericht door Progresso » wo aug 10, 2022 15:40

Dat verkiezingsprogramma ziet er best degelijk uit. Maar ja, papier is geduldig.

Ik ben benieuwd naar het programma van de PT. Want daar hoor ik alleen maar losse flodders van Lula. En van datgene wat hij zegt wordt ik niet echt gelukkig (vriend van Rusland, volledige support voor de fossiele industrie, ingrijpen in de vrije markt door prijsmaatregelen, nog grotere staat).



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Voor het welzijn van Brazilië

Bericht door borsjea » do aug 11, 2022 13:14

Gezien de ervaringen in het verleden hoe geloofwaardig is zijn programma. 4 jaar geleden ook goede punten maar helaas is daar weinig of beter gezegd niets van terecht gekomen. Toen waren de belangrijkste punten corruptie, 2 a instantie, criminaliteit, belasting hervormingen etc niets is er met deze punten gedaan.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Brazilie Nieuws: Voor het welzijn van Brazilië

Bericht door Felix » do aug 11, 2022 13:21

Gezien de ervaringen in het verleden hoe geloofwaardig is zijn programma. 4 jaar geleden ook goede punten maar helaas is daar weinig of beter gezegd niets van terecht gekomen.

Precies! Hij heeft zijn hele programma van toen grondig verraden.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7214
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Brazilie Nieuws: Voor het welzijn van Brazilië

Bericht door Progresso » do aug 11, 2022 14:54

Is er al een programma van de PT bekend?

Ik kan niets vinden op hun website https://www.pt.org.br/

Of maakt het allemaal niet meer uit wat een politieke partij daadwerkelijk wil met het land?



Plaats reactie