Brazilie Nieuws: Offensief tegen Bolsonaro

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Brazilie Nieuws: Offensief tegen Bolsonaro

Bericht door Redactie » do jan 05, 2023 14:21

Brazilie Nieuws: Offensief tegen Bolsonaro
by Redactie


Afbeelding
Met vijf ministers in de regering gaat de Grupo Prerrogativas* een offensief opstarten tegen ex-president Bolsonaro om hem voor de rechtbank te sleuren. De strategie van de groep bestaat erin om Bolsonaro onverkiesbaar te stellen.

In een diner, georganiseerd door de groep om de overwinning van Lula te vieren, toonden 200 leden dat ze op dezelfde lijn zitten...

Read more



Gebruikersavatar
Baiano
Artikels: 0
Berichten: 530
Lid geworden op: di mar 20, 2018 22:48

Re: Brazilie Nieuws: Offensief tegen Bolsonaro

Bericht door Baiano » do jan 05, 2023 16:30

Afgezien van de blunders, stommiteiten, het rampzalige beheer en de non-regering van Lula's voorganger, kan ik me niet van de indruk ontdoen dat de nieuwe president en vooral zijn partij erg rancuneus is en revanche wil nemen op alles en iedereen die hen in de weg stond.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4094
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Brazilie Nieuws: Offensief tegen Bolsonaro

Bericht door borsjea » vr jan 06, 2023 21:50

Bolsonaro is niet voor niets het land uitgevlucht en alle mogelijke zaken moeten worden onderzocht. Als hij schuldig is zal hij zijn straf moeten ondervinden en op geen enkele manier mag er dealtjes worden gemaakt in ruil voor andere zaken bv nooit meer een politieke functie vervullen.
Ik denk dat alleen al veel mensen die bekenden hebben verloren bij de Covid pandemie willen zien dat de zaken vd CPI bij de rechter ter behandeling komen.



Gebruikersavatar
Martinho
Artikels: 0
Berichten: 820
Lid geworden op: di okt 24, 2017 23:19

Re: Brazilie Nieuws: Offensief tegen Bolsonaro

Bericht door Martinho » za jan 07, 2023 01:16

Ik zou me heel goed kunnen voor stellen dat iemand die bij nader innzien ten onrechte in de gevangenis was gezet een ietsipietsie rancuneus is,
Maar daar gaat het hier nier om.

Iemand staat onder veredenking van het plegen van bepaalde misdaden. Dat hoeft helemaal niet te betekenen dat hij daaraan ook schuldig is natuurlijk, en zelf het feit dat hij het land is uitgevlucht betekent dat niet, al geeft het een heel slechte indruk,

Maar hoe je het ook opvat: NIEMAND staat boven de wet. Ook ex-presidenten niet.



Plaats reactie