Opnieuw een buitenlandse uitnodiging.

Plaats reactie
borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4092
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Opnieuw een buitenlandse uitnodiging.

Bericht door borsjea » za feb 11, 2023 15:36

Goed te zien dat er weer wordt gewerkt aan het herstel vd ernstig verstoorde buitenland relaties.
De volgende uitnodiging staat al weer klaar.


https://g1.globo.com/jornal-da-globo/no ... apao.ghtml



Gebruikersavatar
Ivan Bahia
Artikels: 0
Berichten: 189
Lid geworden op: za jul 21, 2018 16:19
Locatie: Salvador / Bahia
Contacteer:

Re: Opnieuw een buitenlandse uitnodiging.

Bericht door Ivan Bahia » zo feb 12, 2023 14:36

borsjea schreef:
za feb 11, 2023 15:36
Goed te zien dat er weer wordt gewerkt aan het herstel vd ernstig verstoorde buitenland relaties.
Da's inderdaad een mooi signaal.
Na de destructieve mentaliteit van de voorbije jaren kunnen we dit best gebruiken


Je leeft maar één keer, maak er het beste van en ... geniet :D
Je kan ons steeds bereiken voor Bahia-informatie via onze site https://ivan-salvador-bahia-guide.com.br/

Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Opnieuw een buitenlandse uitnodiging.

Bericht door Felix » ma feb 20, 2023 17:07

Toen er in de deelstaat Bahia enorme overstromingen plaatsvonden was de toenmalige president op vakantie in Zuid-Brazilië en bleef dat ondanks vele oproepen ook gewoon. Hij wist ook dagelijks de aandacht en het nieuws te blijven trekken, door zijn totale gevoelloosheid en gebrek aan empathie met de slachtoffers, en ook door zijn veelvuldige ritjes met de marinejetski (oneigenlijk gebruik) vlak bij het strand waar hij zich door aanhangers liet toejuichen.

bolsonaro jetski enchente Bahia.jpg

Nu er door regenval een ernstige ramp plaatsvindt in de deelstaat São Paulo, heeft Lula zijn carnavalsreces aan de kusten van Bahia onderbroken en is naar São Paulo gevlogen om het getroffen gebied te inspecteren en maatregelen te treffen. Trouwens, toen er op 08 januari jl. in Brasília een poging tot staatsgreep plaatsvond was Lula op bezoek in een ander rampgebied.

Ach ja, het zijn maar gebaren... . (Maar dan wel heel belangrijke gebaren!)



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4092
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Opnieuw een buitenlandse uitnodiging.

Bericht door borsjea » ma feb 20, 2023 17:52

Vergeet niet daags na een calamiteit de voorkeur geven aan een ritje op de motor met zijn aanhangers.
Een verzoek van zuurstof dagen later beantwoorden met het sturen van chloroquine.
Tijdens de lockdown's herhaaldelijk feest vieren met zijn aanhang lak hebben aan de regels bewust andere de dood in sturen, een bezoekje aan een ziekenhuis om familie en personeel in de zorg ondersteuning te geven was er niet bij. Mensen die de president om begrip vroegen werden uitgekafferd.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Opnieuw een buitenlandse uitnodiging.

Bericht door Progresso » ma feb 20, 2023 21:43

Dat doet hij uitstekend. En de kritiek op Bolsonaro die in soortgelijke situaties bizar slecht handelde is volkomen terecht.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4092
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Opnieuw een buitenlandse uitnodiging.

Bericht door borsjea » di feb 21, 2023 01:19

Progresso schreef:
ma feb 20, 2023 21:43
Dat doet hij uitstekend. En de kritiek op Bolsonaro die in soortgelijke situaties bizar slecht handelde is volkomen terecht.
De echte leiders capaciteiten kom pas boven tafel in een crisissituatie, we hebben meerdere malen gezien dat Bolsonaro daar in faalde door herhaaldelijk zijn kop in het zand te steken. Tot 15 maart 2020 was mijn enige minpunt bij hem zijn bar slechte communicatieve vaardigheden me wel eens afgevraagd waarom iemand die zo lang een politieke functie vervult niet een degelijke communicatie training heeft gevolgd.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Opnieuw een buitenlandse uitnodiging.

Bericht door Progresso » di feb 21, 2023 01:48

borsjea schreef:
di feb 21, 2023 01:19
De echte leiders capaciteiten kom pas boven tafel in een crisissituatie
Mwah, er zijn uitstekende leiders die echter falen in crisissituaties.

Zo vaak komen echte crisissituaties niet echt voor. Je kan pech hebben. Ik kan me een burgemeester van het piepkleine dorpje Moerdijk herinneren, en juist daar ontplofte er een tank. De man bleek niet geschikt om een crisissituatie te managen.

Lula is een goede leider van de PT. Helaas is Brazilië geen PT. Hij faalt ook nu weer door te polariseren ipv te verenigen.prima als je volgeling bent, maar als het je niet lukt, of zelfs maar een poging waagt om de andere helft van de bevolking mee te krijgen dan weet je dat het fout gaat.

Lula gaat nog een forse stap verder. De tegenstanders worden verdoemd, de medestanders die zijn presidentschap mogelijk maakten worden als inferieur afgeschilderd.

Tja, het is dan gewoon wachten op iets of iemand die hem tackelt.

We moeten het er mee doen, maar als ik zo de eerste 2 maanden beschouw dan denk ik niet dat we lang last gaan hebben van Lula.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Opnieuw een buitenlandse uitnodiging.

Bericht door Felix » di feb 21, 2023 02:18

De tegenstanders worden verdoemd, de medestanders die zijn presidentschap mogelijk maakten worden als inferieur afgeschilderd.

Waar haal je dat nou weer vandaan?

We moeten het er mee doen, maar als ik zo de eerste 2 maanden beschouw dan denk ik niet dat we lang last gaan hebben van Lula.

Gebaseerd op???



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4092
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Opnieuw een buitenlandse uitnodiging.

Bericht door borsjea » di feb 21, 2023 16:39

Progresso schreef:
di feb 21, 2023 01:48
We moeten het er mee doen, maar als ik zo de eerste 2 maanden beschouw dan denk ik niet dat we lang last gaan hebben van Lula.
Wat had Bolsonaro in de eerste twee maanden bereikt?
Er staat mij erg weinig bij, ja de Bolso aanhangers stuurde foto's van wegen die jaren er voor waren opgeleverd.
De puinhopen van 4 jaar Bolsonaro los je niet in twee maanden op, zeker met een tot de bodem opgedroogde schatkist.
Vorige week werdt er een enquête gepresenteerd waarin bleek dat 65% vd bevolking vindt dat Lula het beter doet dan Bolsonaro. Lula of zijn vice maken gewoon de vier jaar vol.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4092
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Opnieuw een buitenlandse uitnodiging.

Bericht door borsjea » wo feb 22, 2023 15:41

En nu de minister van financiën naar het G20 overleg.

https://exame.com/economia/haddad-viaja ... os-do-g20/



Plaats reactie