En de volgende corrupte minister

Plaats reactie
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7212
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

En de volgende corrupte minister

Bericht door Progresso » di feb 28, 2023 03:00

Ditmaal de minister van communicatie.

Gebruikt de jets van de luchtmacht om even naar een veiling van raspaarden te gaan, toevallig de hobby van de man.

Ondertussen strijkt de man ook nog vier riante dagvergoedingen op, terwijl deze minister maar twee uurtjes officieel gewerkt heeft in die vier dagen volgens zijn agenda.

Faz o L. @Felix
Faz o L. @Borsjea




Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: En de volgende corrupte minister

Bericht door Felix » di feb 28, 2023 03:28

Bijzonder kwalijk dit soort figuren in een kabinet. Doorgaans zijn ze door partijen voorgedragen in ruil voor medewerking met de regering. De pers dient veel meer ophef over dit zaken te maken!

Er zijn mensen die beweren dat deze figuren zullen worden weggestuurd zodra er voor de regering cruciale voorstellen door het parlement heen gekomen zijn.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7212
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: En de volgende corrupte minister

Bericht door Progresso » di feb 28, 2023 03:47

@Felix Ik ben wel blij dit van je te horen. Volgens mij de eerste keer dat je je zo uitspreekt. Over die andere zes ministers, met name die van toerisme heb ik je namelijk niet gehoord (kan me vergissen, hoor).

Denk je dat Lula deze clown morgen de laan uit stuurt?



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: En de volgende corrupte minister

Bericht door Felix » di feb 28, 2023 13:15

Volgens mij de eerste keer dat je je zo uitspreekt.

Als je mijn berichten naleest zul je zien dat dit niet het geval is.

Denk je dat Lula deze clown morgen de laan uit stuurt?

Ik denk het niet want hij heeft dit soort trieste figuren, vindt hij zelf, nodig om projecten door het parlement te kunnen loodsen. Vandaar ook dat de pers hier een belangrijke rol in zou moeten spelen. Tot nu toe gebeurt dat niet. Het doet mij aan de mensalão enz. denken. PTisten vinden vaak dat kritiek (als de mijne) niet gepast is omdat die Lula en zijn projecten zou benadelen, zoiets van het doel heiligt de middelen. En dan komt men met het droevige argument dat corruptie altijd bestaan heeft.



Plaats reactie