Link op een apart subforum plaatsen

Plaats reactie
Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Link op een apart subforum plaatsen

Bericht door Felix » do mar 23, 2023 02:54

Er staan nu zoveel LINK berichten in het forum dat je andere berichten/onderwerpen nauwelijks meer terug kunt vinden. Het is op deze manier heel erg onoverzichtelijk geworden. Stel voor de niet Link berichten er uit filteren en onder een andere naam een plek geven.

Iets anders is dat Link2Brazil gewoon grafisch lelijk is. Die 2 en die B tegen elkaar doen het niet lekker.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Link op een apart subforum plaatsen

Bericht door Progresso » do mar 23, 2023 03:20

De berichten van Link2Brazil komen standaard in dit subforum.

Alle andere berichten en discussies in Brazilieforum en Fortalezacorner.

Soms krijg je inderdaad wat overlap.

Ik kijk het even aan. Misschien veranderen we het.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Link op een apart subforum plaatsen

Bericht door Felix » do mar 23, 2023 04:09

Maar vind je een een onderwerp als Link2Brazil belangrijker dan bv. Braziliaanse politiek dat toch zeker ook een duidelijk subforum zou mogen blijven verdienen? Persoonlijk heb ik niet zoveel met die artikeltjes (had ik ook niet bij de eerdere Belgische reeks met hun daarbij ook nog vaak flauwe titels) en hou ik meer van levendig heen en weer geschrijf.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Link op een apart subforum plaatsen

Bericht door Progresso » do mar 23, 2023 13:03

Ik zie je punt.

In het verleden hadden we meer bloggers die ik dan via een RSS-feed op het forum plaatste en als de auteurs toestemming gaven werd het stuk ook automatisch op de blogpagina van het forum geplaatst.

De stukken van Link2Brazil gaan bijna uitsluitend over de Braziliaanse politiek. Eigenlijk is, zover ik weet, Link2Brazil die regelmatig uitgebreid en gedetailleerd schrijft over Brazilië.

Een soortgelijk "probleem" zie je bij het subforum Fortalezacorner. Dit jaar zijn daar welgeteld 20 berichten geplaatst.

Mijn voorstel is om het forum Link2Brazil weer te herbenoemen naar "Braziliaanse politiek".

Een aantal onderwerpen over politiek die nu in het subforum Brazilieforum staan verplaatsen.

Fortalezacorner in de loop van het jaar archiveren. Als er dan nog actuele onderwerpen spelen verplaats ik die naar het subforum Brazilieforum.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Link op een apart subforum plaatsen

Bericht door Felix » do mar 23, 2023 13:24

Mijn voorstel is om het forum Link2Brazil weer te herbenoemen naar "Braziliaanse politiek"

Ik zou het dan aldaar als subforum plaatsen want nu is het er heel moeilijk om berichten van andere posters daar uit te zeven. Het is onoverzichtelijk.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Link op een apart subforum plaatsen

Bericht door Felix » do mar 23, 2023 16:35

Ik zie trouwens op de site van link2brazil niet staan wie er deel uitmaken van de redactie: meer informatie over link2brazil zelf. Ben je zelf misschien link2brazil en is dat dan ook de reden om het zo op de voorgrond te willen laten treden?

Ik weet niet of ik met dit opdringen van link2brazil nog langer aan het forum wil deelnemen.

P.S. in kleine letters, zoals ook op de site zelf, ziet de naam link2brazil er grafisch aangenamer uit.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Link op een apart subforum plaatsen

Bericht door Progresso » do mar 23, 2023 18:08

Felix schreef:
do mar 23, 2023 16:35
Ik zie trouwens op de site van link2brazil niet staan wie er deel uitmaken van de redactie.
Volgens mij staat er op de website van link2brazil een contactformulier. Ik zou jouw vraag daar stellen.
Felix schreef:
do mar 23, 2023 16:35
Ben je zelf misschien link2brazil en is dat dan ook de reden om het zo op de voorgrond te willen laten treden?
Ik zou willen dat ik zo goed Nederlands schreef.

De enige reden is dat het op dit moment het enige blog is waar regelmatig onderwerpen over Brazilië aan bod komen en waarvan ik denk dat die van waarde zijn voor de lezers en prikkers van het Braziliëforum.
Felix schreef:
do mar 23, 2023 16:35
Ik weet niet of ik met dit opdringen van link2brazil hier nog door zal gaan.
Die keus is geheel aan jou. Je bent mij niets verschuldigd. Ik verplicht je tot niets. Het forum is voor iedereen vrij toegankelijk en een ieder mag schrijven wat hij of zij wil. Er zit geen verdienmodel achter het forum, dus niemand wordt er rijker of armer van.

Alleen als mensen expliciet oproepen tot zwaar geweld spreek ik ze aan.

Er zijn genoeg alternatieven op het internet. Veel van jouw leeftijdsgenoten zitten op Faceboek, wil je alleen maar in je eigen linkse Lula bubbel blijven zweven dan raad ik je aan om je toevlucht te nemen tot Mastadon, voor het extreem-rechtse geluid kun je je hart ophalen bij gab.io en wil je drie dagen eerder weten wat de Nederlandse journalisten in de Nederlandse media als clickbait publiceren adviseer ik je Twitter.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Link op een apart subforum plaatsen

Bericht door Felix » do mar 23, 2023 20:15

Felix schreef: ↑do mar 23, 2023 16:35
Ben je zelf misschien link2brazil en is dat dan ook de reden om het zo op de voorgrond te willen laten treden?

Je beantwoordt de vraag niet, maar doet het antwoord daardoor wel vermoeden.

Ik zou willen dat ik zo goed Nederlands schreef.

Misschien nuttiger om tijd aan je Portugees te besteden.

Het forum is voor iedereen vrij toegankelijk en een ieder mag schrijven wat hij of zij wil.

Maar wordt met de prominente plaats voor, en invasie van, link2brazil en het niet duidelijk tonen van andere belangrijke sub-fora wel gemanipuleerd.

Felix schreef: ↑do mar 23, 2023 15:35
Ik weet niet of ik met dit opdringen van link2brazil hier nog door zal gaan.
Die keus is geheel aan jou. Je bent mij niets verschuldigd. Ik verplicht je tot niets. Het forum is voor iedereen vrij toegankelijk en een ieder mag schrijven wat hij of zij wil.

Het succes van het forum hangt af van het aantal posters en hun bijdragen. Ik weet gewoon veel over Brazilië. Tot nu toe vond ik het ook belangrijk je af en toe van tegengas te voorzien. Ik heb indertijd mijn muziek al welbewust weggehaald omdat ik het steeds minder met je eens werd en het forum niet meer op die manier wilde helpen. Ik vond dat je het publiek dikwijls een verkeerd beeld van Brazilië gaf.

Ik zie trouwens op de site van link2brazil niet staan wie er deel uitmaken van de redactie.
Volgens mij staat er op de website van link2brazil een contactformulier. Ik zou jouw vraag daar stellen.

Een identificatie zou gewoon op de site moeten staan, waarom zou men voor deze gegevens een formulier moeten gaan invullen?

wil je alleen maar in je eigen linkse Lula bubbel blijven zweven dan raad ik je aan om je toevlucht te nemen tot Mastadon

Ik zweef niet in Lula's bubbel, dat is weer zo'n makkelijke kreet van je.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Link op een apart subforum plaatsen

Bericht door borsjea » za mar 25, 2023 16:32

Felix schreef:
do mar 23, 2023 16:35
Ik zie trouwens op de site van link2brazil niet staan wie er deel uitmaken van de redactie: meer informatie over link2brazil zelf. Ben je zelf misschien link2brazil en is dat dan ook de reden om het zo op de voorgrond te willen laten treden?
Via Google kom ik via diverse bronnen Instagram, twitter etc uit op Andre Smeets. Een financierder dus beroepsmatig kan je dan wat gekleurde informatie krijgen, maar dat zal je in Brazilië niet kunnen voorkomen.

https://www.amazon.com/stores/author/B00VP5ITHA/about



Plaats reactie