Link2Brazil Willens nillens

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Link2Brazil Willens nillens

Bericht door Redactie » za mei 06, 2023 15:20

Link2Brazil Willens nillens
by Redactie


Afbeelding

Alles wijst erop dat de regularisatie van het internet onder "willens nillens" zal doorgevoerd worden. De ministers van het hoogste gerechtshof - Supremo Tribunal Federal - vinden dat doorgaan zonder regeling het ergste is van alle werelden. Indien het wetsvoorstel 2630 - beter gekend als PL Fake News - niet goedgekeurd wordt door het Congres,...

Read more



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7398
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Link2Brazil Willens nillens

Bericht door Progresso » za mei 06, 2023 15:49

Mooi zo'n democratie.



Gebruikersavatar
Baiano
Artikels: 0
Berichten: 530
Lid geworden op: di mar 20, 2018 22:48

Re: Link2Brazil Willens nillens

Bericht door Baiano » za mei 06, 2023 18:51

Volgens mij gaat het hier meer over de manier waarop deze regularisatie er doorgeduwd wordt, dan de inhoud op zich. Er zou hierover best een uitgebreid debat gevoerd worden in het parlement, maar de de nog steeds heftige polarisatie belemmert dat en dan krijg je dergelijke toestanden. Arthur Virgílio, een ervaren oudere politicus schreef hierover en ik kan me wel vinden in zijn tekst.

Virgílio (77) is een diplomaat, socioloog en politicus, momenteel zonder partij (voorheen PSDB). Hij heeft een verleden als minister van het secretariaat-generaal onder FHC, senator en volksvertegenwoordiger voor de staat Amazonas, en als burgemeester van de stad Manaus met drie mandaten.




Plaats reactie