Link2Brazil Nicolás Maduro op "staatsbezoek"

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Artikels: 2008
Berichten: 2256
Lid geworden op: di nov 14, 2017 16:18
Contacteer:

Link2Brazil Nicolás Maduro op "staatsbezoek"

Bericht door Redactie » ma mei 29, 2023 20:11

Link2Brazil Nicolás Maduro op "staatsbezoek"
by Redactie


Afbeelding

Het is duidelijk dat het bezoek van Nicolás Maduro, president van buurland Venezuela, een grotere betekenis heeft dan de aangekondigde koepel van 11 Zuid-Amerikaanse landen, die morgen plaatsvindt in Brasília. Maduro werdt met alle eer ontvangen door Lula en beiden gaven een toespraak, voornamelijk over de vereniging van de Zuid-Amerikaanse...

Read more



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Link2Brazil Nicolás Maduro op

Bericht door Progresso » ma mei 29, 2023 20:36

Lula is werkelijk helemaal van het padje af.

Minuten nadat gisteren het Kieshof van Turkije Erdogan als nieuwe president aanwees kwamen er al de zeer uitgebreide felicitaties van Lula. Natuurlijk is dat heel gebruikelijk in het diplomatieke verkeer, maar er is geen enkele reden om daar even een paar uur mee te wachten en het iets minder uitbundig te doen.

En vandaag kregen we deze gekkigheid over ons heen.

Lula zegt dat Venezuela het slachtoffer is van een anti-democratisch en autoritarisme (geen idee wat dat is).

Lula riep Maduro op om zijn verhaal beter over de bühne te krijgen zodat mensen hun mening over Venezuela gaan veranderen.

De man is totaal geschift.




borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4092
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Link2Brazil Nicolás Maduro op

Bericht door borsjea » wo mei 31, 2023 13:15

Het is moeilijk om een president van een buurland te negeren. Kan me niet herinneren of het bezoek vd ex-president aan de dictator en mensen rechten schendt Mohammad bin Salman ook zo werd veroordeeld.



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Link2Brazil Nicolás Maduro op

Bericht door Felix » wo mei 31, 2023 13:54

Het is moeilijk om een president van een buurland te negeren. Kan me niet herinneren of het bezoek vd ex-president aan de dictator en mensen rechten schendt Mohammad bin Salman ook zo werd veroordeeld.

De machthebber van een buurland. Het is terecht dat Lula Maduro ontvangt maar het is volkomen onterecht dat hij hem lovend toespreekt en zijn 'democratische' verkiezing enz. in dat land prijst.

Sinds de campagne al doet Lula stomme onnodige uitspraken die hem geen enkel voordeel brengen maar wel benadelen. Ik vraag me regelmatig af of hij niet in een alzheimer is aan het afglijden, het lijkt alsof hij steeds meer in een paralelle realiteit verzeild raakt.

Met zijn internationale grootsheidswaanzin verliest hij, en met hem Brazilië, belangrijke veldslagen in het parlement omdat hij geen tijd vrijmaakt voor zijn relaties met parlementsleden. Trouwens, presidenten Dilma en Collor zijn in het verleden precies om die reden door het parlement afgezet.



Plaats reactie