Satéhut - Bar Restaurante Internacional

Alles over Fortaleza en ruime omgeving
Plaats reactie
WatchBrasil
Artikels: 0
Berichten: 46
Lid geworden op: vr mei 22, 2015 17:30

Satéhut - Bar Restaurante Internacional

Bericht door WatchBrasil » zo okt 08, 2017 18:17

(Foto's plaatsen lukt)

Leuke foto's uit een glansrijk verleden.....

2017

Twee voorbeelden uit een voorbije tijd, één Nederlandse eigenaar vermoord, de andere Nederlandse eigenaar gevlucht naar betere oorden, illustratief voor Fortaleza Today.... Een oord waar géén buitenlandse toerist "vrijwillig" heen wil.

Zomaar een citaat uit 2005..... (12 jaar geleden)
http://annemarie01.waarbenjij.nu/reisve ... r-brazilie

Oh voor diegene die het programma over prostitutie in fortaleza op tv hebben gezien voordat ik wegging, nou ik had het eerst eigenlijk niet door (lekker naief he?) maar toen we na een feestje een stuk over straat moesten lopen realiseerde ik mij ineens dat die vrouwen die alleen lopen nergens naartoe hoeven. Dacht er eerst nooit bij na, ze liepen toch gewoon naar huis? Maarja hier is dat helemaal niet logisch, nu ik erover nadenk snap ik het ook, mijn gastmoeder heeft overdag liever nog nieteens dat ik alleen loop, laat staan snachts haha. Maar ik had dus pas door dat die meiden aan het werk zijn toen er bij eentje een auto stopte, er gepraat werd en de vrouw zich ineens omdraaide om toestemming te vragen (denk ik) aan een gozer die al de hele tijd een eindje achter haar liep. Hoe het hier gebeurd is in ieder geval niet zo opvallend (vind ik) ze hebben gewoon normale kleding aan en ze verkopen zichzelf ook niet aan iedereen. Dus praat ik het gewoon goed dat ik het niet eerder door heb gehad:-)

Ander punt van corruptie. Er is toch zon onwijs grote bankroof geweest hier in Fortaleza? (grappig want mijn gastvader werkt bij die bank dus hoor alle ins&outs, als t goed is neemt hij “binnenkort” (weet nog niet wat dat inhoudt hier;-)) fotos mee van de tunnel die is gegraven voor het roven van de bank, en die nog steeds intact is omdat ze niet weten wat ze ermee moeten doen) Nou goed, van al het geld was nog maar iets 5 miljoen teruggevonden ofzo, en de daders nog steeds niet bekend. Nu waren die bankrovers ontvoerd door mensen van de politie om zo het gestolen geld te vangen. Ik vind het wel slim eigenlijk, maarja niet slim genoeg want ze zijn gepakt :-)


Over pedofielen zal ik het maar niet hebben.. de nieuwe eigenaar van dit portal vindt dat niet leuk.....
Hmmm.jpg
Hmmm.jpg (78.2 KiB) 4994 keer bekeken
(ik heb een paar screen pics gemaakt)



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Satéhut - Bar Restaurante Internacional

Bericht door Progresso » zo okt 08, 2017 23:25

WatchBrasil schreef:Over pedofielen zal ik het maar niet hebben.. de nieuwe eigenaar van dit portal vindt dat niet leuk.....
@Watchbrasil Je mag het van mij zoveel hebben over pedofielen als je zelf wilt. Als je het over publieke figuren hebt, dus ministers, directeur-generaals van een ministerie, pastoors of leiders van NGO's dan heb ik er geen probleem mee als je naam en toenaam noemt. Zodra de Braziliaanse of Nederlandse pers zich genoodzaakt voelt om de volle naam, paspoortnummers, B.O's en dergelijk te publiceren zie ik zelf geen enkele reden waarom dit niet op dit forum zou mogen worden gepubliceerd.

Echter, als je meent een privepersoon hier met naam, toenaam en adres op dit forum te beschuldigen van pedofilie dan heb je aan mij een slechte. Ga eerst maar naar de politie en doe daar een BO en schakel tevens de Nederlandse instanties in als je denkt dat het een serieuze zaak is. Bel wat mij betreft Yolande van Kasbouw-Snijders op.

Voor de rest denk ik dat men erg hypocriet is over dit onderwerp. In Nederland krijg je het predikaat pedofiel al als je neukt met een meisje van jonger dan 18 jaar. In Brazilië is er voor zover ik weet geen maagd meer te vinden van 15 jaar.

Dus, wat mij betreft schrijf je iedere dag een stukje over pedofielen op dit forum en als je echt heel veel onderwerpen hebt maak ik er een subforum van.



WatchBrasil
Artikels: 0
Berichten: 46
Lid geworden op: vr mei 22, 2015 17:30

Re: Satéhut - Bar Restaurante Internacional

Bericht door WatchBrasil » ma okt 09, 2017 00:01

De reactie van de nieuwe forum eigenaar is veel zeggend, je zou haast iets gaan denken... (BTW de post ging over twee foto's en Fortaleza)



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Satéhut - Bar Restaurante Internacional

Bericht door Progresso » ma okt 09, 2017 00:20

WatchBrasil schreef:De reactie van de nieuwe forum eigenaar is veel zeggend, je zou haast iets gaan denken... (BTW de post ging over twee foto's en Fortaleza)
En van mij mag je dit ook allemaal zeggen. Ik hou je niet tegen.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Satéhut - Bar Restaurante Internacional

Bericht door Progresso » ma okt 09, 2017 00:51

WatchBrasil schreef:(Foto's plaatsen lukt)
illustratief voor Fortaleza Today.... Een oord waar géén buitenlandse toerist "vrijwillig" heen wil.
Vreemd, ik zat twee weken geleden op een vlucht vanuit Nederland naar Brazilië (Fortaleza). Omdat de directe vlucht Amsterdam-Lissabon-Fortaleza met TAP volledig volgeboekt was kon ik alleen via Recife vliegen. Ook die vlucht zat vol met buitenlanders die volgens mij vrijwillig €1200 hebben neergetikt om naar Fortaleza te komen.

Met KLM-tickets van €600 denk ik dat er weer oude tijden gaan herleven, maar als je met het baasje van Ceará-Setur spreekt zie je wel dat ze van het verleden hebben geleerd. Goedkope charters zit men niet echt op te wachten. Het publiek wat nu komt uit met name SP en Argentinie is het hogere segment die aardig wat spending power hebben.

Ook met die tickets van €600 ga je ander publiek trekken als destijds met de charters van FlyBrasil voor €400. De €400 charters zijn leuk voor Gambia en Thailand, maar ik geloof niet dat men op dat publiek hier zit te wachten.

Het leuke is dat we nog steeds wachten op wat Latam-TAM gaat doen met hun hub.



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4950
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Satéhut - Bar Restaurante Internacional

Bericht door quasimodo » ma okt 09, 2017 01:10

Ook bij Condor vanuit Duitsland zit het vliegtuig vaak vol. Moest vorige maand voor een retourticket vanuit Fortaleza voor mijn vriendin 1000 euro betalen en dan heb ik lang gezocht naar het goedkoopste ticket voor die periode. En als ik in Fortaleza kom is er steeds weer wat bijgebouwd aan de kust. Ik neem aan dat dit niet allemaal leegstaat. Ik denk ook dat er met de nieuwe verbindingen Parijs/Amsterdam-Fortaleza weer meer Nederlandse en andere buitenlandse toeristen komen. Vaak willen die een directe verbinding en Fortaleza was de laatste jaren moeilijk te bereiken.



Gebruikersavatar
Salseros
Artikels: 0
Berichten: 2959
Lid geworden op: za feb 24, 2007 01:00
Locatie: Dordrecht / Fortaleza

Re: Satéhut - Bar Restaurante Internacional

Bericht door Salseros » wo okt 11, 2017 13:04

Watchbrasil, ook bekend onder andere namen... die jaren lang alleen maar negativeit post, mij zelfs met een advocaat gedreigd heeft voor ongegronde zaken (ook Progresso naar ik meen).

Nieuwe eigenaar, nieuwe kansen!


New Generation Italo Disco Community: www.nextgenerationitalo.boards.net

René
Artikels: 0
Berichten: 864
Lid geworden op: do mar 06, 2008 03:19
Locatie: Fortaleza, Brazilie
Contacteer:

Re: Satéhut - Bar Restaurante Internacional

Bericht door René » za okt 14, 2017 10:04

Het feit dat ik, René, het hier wil opnemen voor Progresso, tegen de belachelijke insinuaties van watchbrasil..... zou het eind van die discussie moeten zijn.



Plaats reactie