medicijn tegen corona.

Alles wat je maar kwijt wil over Brazilië.
Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4947
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: medicijn tegen corona.

Bericht door quasimodo » zo nov 21, 2021 22:54




comulder
Artikels: 0
Berichten: 614
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: medicijn tegen corona.

Bericht door comulder » zo nov 21, 2021 23:40

Helaas willen de principieel gevaccineerden dit niet horen. Sterker nog, zij hebben zich volledig afgewend van wat in hun ogen de staatsmedia zijn. Ik heb en zus die geen Nederlandse TV meer kijkt omdat deze media volgens haar uitsluitend uitdragen wat de staat hen opdraagt. Je snapt waarschijnlijk dat het contact met haar momentel wat minder intensief is. Totaal niet voor rede vatbaar.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: medicijn tegen corona.

Bericht door Progresso » ma nov 22, 2021 00:37

Ik kijk al jaren geen TV meer en ik geloof dat ik niet veel mis. Ik heb nog heel even zo'n IP kastje gehad, maar het kon mij niet bekoren.

In Brazilië staat de TV nog wel eens aan in de restaurants. Als ik die bagger zie dan denk ik ook niet dat ik veel mis.

Wat ik begrijp is dat de NOS de informatie van de regering eerder krijgt dan het parlement. Vroeger had Frits Wester ook altijd de Miljoenennota eerder dan het parlement. De meeste Coronamaatregelen worden volgens vele Twitteraars eerst naar de NOS gestuurd en dan pas naar de 2e Kamer.

Wat dat betreft snap ik jouw zus wel. Volgens mij heeft ze gewoon gelijk.

Alleen als ze nou ook wat andere informatie tot haar zou nemen dan zou ze waarschijnlijk geen probleem hebben om zich te laten vaccineren. Maar uiteindelijk blijft het haar keus. Ik denk dat je zus ook geen 20 of 30 meer is.

Ik zou het contact met mijn zus er niet door laten weerhouden.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4092
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: medicijn tegen corona.

Bericht door borsjea » ma nov 22, 2021 17:08

Het Amazonegebied was al een duidelijk voorbeeld dat er een hoge vaccinatie graad noodzakelijk is. Hoe waarheidsgetrouw zijn eigenlijk de huidige vaccinatie cijfers nu er vele corruptie schandalen rond de QR code bekend zijn geworden? Gaat het om enkele gevallen of een groter aantal. Nederland moet zich zorgen gaan maken om de internationale gevolgen vd nieuwe golf, hoelang zullen de Nederlanders nog vrij kunnen reizen. Als er op grote schaal is gefraudeerd met de QR code wat zal dat dan voor internationale gevolgen hebben?
Nederland moet met veel meer bekeringen komen bij niet gevaccineerd zonder geldige medische redenen, de minderheid mag geen negatieve invloed meer hebben op de meerderheid, kijken naar Oostenrijk zou goed zijn.



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4947
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: medicijn tegen corona.

Bericht door quasimodo » ma nov 22, 2021 17:39

hoelang zullen de Nederlanders nog vrij kunnen reizen. Als er op grote schaal is gefraudeerd met de QR code wat zal dat dan voor internationale gevolgen hebben?
Ging hier om mensen die onterecht een positieve corona test hadden en vervolgens op een herstelbewijs gingen reizen. Dit gaat naar veel landen sowieso al niet meer. En probleem speelt niet alleen in Nederland.
kijken naar Oostenrijk zou goed zijn.
Een van de weinige landen waar het nog slechter gaat met een hele lage vaccinatie graad. Ben benieuwd wat die vaccinatie dwang gaat brengen in Oostenrijk en andere landen zoals Italië en Frankrijk.

Als je kijkt wie er niet gevaccineerd zijn en wat veelal hun beroepsgroepen zijn kan dit nog wel eens een probleempje worden. Als het transport de Havens en de Post en vuilophaal diensten met 30% minder personeel moeten draaien. In fabrieken zie je het ook goed. Daar is het bij de managers heel veel gevaccineerd. Bij de operators al een normale afspiegeling van de vaccinatie graad en bij de heftruck chauffeurs en de schoonmakers bedroevend. Zie dan maar eens een fabriek draaiend te houden. En met de historisch lage werkeloosheid niet te vervangen door wel gevaccineerd personeel.

Bovendien volstrekt nutteloos zolang de gevaccineerde nog steeds besmettelijk zijn. Hopelijk gaat dit straks weer zakken met de boosters. Waar de WHO dan weer geen voorstander van is omdat een groot deel van de wereld nog steeds zit te wachten op de 1e prik waardoor de kans op mutaties toeneemt.

Gewoon de basis regels handhaven en iedereen testen als je evenementen wil organiseren waar dit niet kan testen, iedereen ook de gevaccineerde.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: medicijn tegen corona.

Bericht door Progresso » wo nov 24, 2021 17:54

quasimodo schreef:
za nov 20, 2021 20:05
Dat tribunaal ligt nogal gevoelig hier nadat die gek van het fvd dit geopperd had.
Ja, die D'66-er liet dat onervaren FVD-gekje in de val lopen. Nu mag je ook al niet meer een volstrekt normaal Nederlands woord niet meer gebruiken in de Tweede Kamer. Volgens mij hebben we dat eerder gezien met het woord neger. George Orwell zat er met zijn boek 1984 helemaal niet ver naast.
tribunaal2.jpeg
Tribunaal1.jpeg



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4947
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: medicijn tegen corona.

Bericht door quasimodo » wo nov 24, 2021 21:57

Ik weet nou niet of het in de val lopen is. Die partij heeft elke week wel iets controversieel om te proberen in de media te komen. Levert stemmen op.

En dit is nog niet eens een slecht plan. Een onafhankelijk instituut dat regeringsbeleid toetst bij misstanden. Liefst ook een met wat straf bevoegdheden voor falende ambtenaren. Ik denk dat heel wat mensen dit liever zien dan een parlementaire enquête. Dat is meer de slager die zijn eigen vlees keurt.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7210
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: medicijn tegen corona.

Bericht door Progresso » wo nov 24, 2021 23:43

quasimodo schreef:
wo nov 24, 2021 21:57
En dit is nog niet eens een slecht plan. Een onafhankelijk instituut dat regeringsbeleid toetst bij misstanden. Liefst ook een met wat straf bevoegdheden voor falende ambtenaren.
Nu blijkt dat de Hoge Raad gewoon heeft lopen te suffen bij de toeslagenaffairre en geen van de rechters van dat instituut ook maar enige verantwoordelijkheid neemt blijft er toch gewoon niets anders over om dit soort zaken bij een internationaal tribunaal neer te leggen.

Toeslagenaffairre, Groningen, Corona en nog wat van dat soort stinkende beerputten waar veel geld en baantjes bij betrokken zijn moeten echt tot op de bodem worden uitgezocht en de verantwoordelijken, inclusief Kamerleden, ambtenaren en ministers moeten indien daar aanleiding voor is worden berecht.



Plaats reactie