Ivermectin in Brazilië

Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7214
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Ivermectin in Brazilië

Bericht door Progresso » ma mar 14, 2022 14:15

Blijken die wappies toch weer gelijk te hebben.




Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4950
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door quasimodo » ma mar 14, 2022 17:36

Dat is een beetje hetzelfde als er in de veehouderij gebeurt is met antibiotica. Gaat een tijdje heel goed tot het niet meer werkt.



comulder
Artikels: 0
Berichten: 615
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door comulder » ma mar 14, 2022 20:37

Ga echt geen voor dieren bestemd middel gebruiken. Nu niet en nooit niet.



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4950
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door quasimodo » ma mar 14, 2022 21:47

Dat is op zich nog niet zo'n probleem. Tussen medicijnen van dieren en mensen zit vaak niet zulk groot verschil. De problemen beginnen dat je de juiste dosering nodig hebt omdat het anders of niet voldoende werkt of dat je heel veel bijwerkingen krijgt. Dus iemand die er verstand van heeft die het voorschrijft is dan wel makkelijk. Bovendien is voor de groep waar covid gevaarlijk is er een bijkomend probleem dat die al veel medicijnen slikken. Dan is het ook wel aan te raden of dit mixt met gebruik van dit middel.

En als je het filmpje bekijkt gaan de resultaten van dit onderzoek over preventief gebruik. Hier ben ik sowieso niet zo'n voorstander van. Maar zegt bovendien weinig over wat er gebeurt als je begint te slikken als je al verzwakt bent van corona. Ik neem aan dat die wappies niet van plan zijn dit middel permanent te gaan slikken. En ik vraag me zelfs af of ze dit überhaupt wel gaan slikken als er nu positieve berichten vanuit de overheid gaan komen. Die wordt immers gewantrouwd.

Bovendien zie ik de onderzoeker in het filmpje opnoemen hoe een grote groep dit onderzoek betreft waardoor dit onderzoek wel heel goed is. Vergeet er bij te vertellen dat ze allemaal uit dezelfde streek komen. Er zijn vast wel gebieden in de wereld te vinden waar ze ook weinig besmettingen hebben. En er zijn ook onderzoeken die aantonen dat bepaalde bevolkingsgroepen minder last hebben van corona dan andere.

Het mogen dan veelbelovende resultaten zijn. Maar er zal nog veel onderzoek nodig zijn om dit een goed werkend alternatief te maken. En ik vraag me af of het dan nog nodig is.



comulder
Artikels: 0
Berichten: 615
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door comulder » ma mar 14, 2022 23:23

Zie op het www we erg veel berichten dat je vooral het middel niet moet nemen. Zelfs van de Rijksoverheid. Koren op de molen van een groep wappies om het alleen daarom al te nemen. Houd het zelf voorlopig bij mijn dagelijkse dosis vitamine B12 en C.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7214
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door Progresso » ma mar 14, 2022 23:53

quasimodo schreef:
ma mar 14, 2022 21:47
En als je het filmpje bekijkt gaan de resultaten van dit onderzoek over preventief gebruik. Hier ben ik sowieso niet zo'n voorstander van.
Was dat niet het hele idee van het gebruik van vaccins?

Naast vaccins die altijd preventief worden gebruikt is het ook een hele normale behandeling. Verhoogde cholesterine wordt behandeld met stanines, patiënten met een verhoogde kans op hartziekten wordt vaak aspirine aangeraden enz.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door borsjea » di mar 15, 2022 03:20

De bekende internet doctor die geen arts is. Hij heeft ook een tijdlang cloroquina verdedigd terwijl de wetenschap er over eens was dat het niet werkt en extra levens koste.

December 2020 reisde een Braziliaanse vriendin can mijn vrouw van Nederland naar Brazilie, echtgenote gaf aan dat ze voorzicht moedt zijn was volgens haar niet nodig wat ze slikte al een tijdje invermectina net als de familie in Brazilie. Een paar dagen na aankomst hield de familie een welkoms BBQ met een grote groep aanwezigen. Vrijwel de hele groep was een paar dagen er na positief, een deel belande in het ziekenhuis en zelfs overleed er iemand.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7214
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door Progresso » di mar 15, 2022 14:48

borsjea schreef:
di mar 15, 2022 03:20
De bekende internet doctor die geen arts is. Hij heeft ook een tijdlang cloroquina verdedigd terwijl de wetenschap er over eens was dat het niet werkt en extra levens koste.
Het enige wat de man doet is wetenschappelijke studies aanhalen en dat in begrijpelijke mensentaal uitlegt. De wetenschap was het namelijk helemaal niet eens over dat cloroquina.
borsjea schreef:
di mar 15, 2022 03:20
Vrijwel de hele groep was een paar dagen er na positief, een deel belande in het ziekenhuis en zelfs overleed er iemand.
Is die vriendin overleden of iemand die geen Ivermectin gebruikte?

De studie laat nergens zien dat je besmetting kunt voorkomen. Wel dat de kans op overlijden drastisch verminderd.
comulder schreef:
ma mar 14, 2022 23:23
Zie op het www we erg veel berichten dat je vooral het middel niet moet nemen. Zelfs van de Rijksoverheid.
Volgens de overheid moet ik nog steeds verplicht een mondkapje op als ik alleen in mijn eigen auto rij.

De Nederlandse Rijksoverheid is meermalen tegen de wetenschappelijke adviezen van oa de WHO ingegaan.

De laatste die ik zou vertrouwen in een dergelijke crisis is een overheid. Als die zich zouden baseren op de wetenschap zou in ieder land nagenoeg dezelfde regels moeten gelden, zo werkt dat in de natuurwetenschappen. Blijkbaar hebben onze politici volledig maling aan de wetenschap. Ieder land heeft een ander beleid.

Ik baseer mijn gedrag liever op wat de wetenschap te vertellen heeft. De dagelijkse samenvatting van Campbell helpt daarbij enorm.



comulder
Artikels: 0
Berichten: 615
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door comulder » di mar 15, 2022 17:23

Oh, wat zijn wij dom en is er iemand ontzettend slim. Nou ontzettend…….



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4950
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door quasimodo » di mar 15, 2022 19:26

Was dat niet het hele idee van het gebruik van vaccins?
Met het verschil dat vaccins zijn bedoeld om je eigen imuun systeem te activeren en dit soort middelen bedoeld zijn om de rol van het imuun systeem over te nemen waardoor je imuun systeem lui wordt.

Ik ben dan ook geen voorstander van dat de overheid promoot om continu te desinfecteren. Was goed toen er nog geen vaccins waren en de ziekenhuizen vol liepen. Nu dit niet meer het geval is zul je de zaak toch weer wat los moeten laten en moeten accepteren dat er mensen zijn die corona krijgen.



comulder
Artikels: 0
Berichten: 615
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door comulder » di mar 15, 2022 21:25

Biertje en popcorn erbij, in afwachting van een reactie.



Gebruikersavatar
Martinho
Artikels: 0
Berichten: 820
Lid geworden op: di okt 24, 2017 23:19

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door Martinho » za mar 19, 2022 00:06

Dat bier wordt warm, want verstandige mensen gaan niet in discussie met youtube-dokters.



comulder
Artikels: 0
Berichten: 615
Lid geworden op: do jul 30, 2009 13:52

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door comulder » za mar 19, 2022 15:56

Heel verstandig inderdaad om niet in discussie te gaan met youtube wannabe medici.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door borsjea » za mar 19, 2022 21:15

Langdurige Invermectine gebruik zorgt er in ieder geval weer voor dat er veel artsen ervaring krijgen met nier transplantatie.
Het verbaasd met dat corona ontkenning, antifaxxers samen gaan met een voorkeur aan gebruik van de "tratamento precoce" met vaak middelen waar al jaren van bekend is dat ze in verhouding veel bijwerkingen hebben, dat je tijdens een pandemie als je niets voorhanden hebt wat dingen uitprobeert in goed overleg met de patiënt is niet slecht maar als dan duidelijk is dat de middellen contra werken dan moet je er mee stoppen en niet als een patiënt zich met griepverschijnselen meldt zonder enige testuitslag al uitschrijven en vaak zelfs in cocktail vorm, terwijl als een reumatoloog denkt dat je een middel als chloroquine moet slikken je eerst doorverwijst naar een oogarts en cardiolooog.
De ontdekker van Invermectine heeft al in een vroeg stadium aangegeven dat dit product zowel preventief als bij een behandeling niet werkt, toch stegen de verkopen naar astronomische hoogte en heb ik begrepen dat met name een paar aan de president gerelateerde bedrijven goeden zaken hebben gedaan.
In mij kenniskring zij 3 personen omgekomen tijdens een tratamento precoce alle drie een plotselinge hartstilstand, één zelfs op straat.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door borsjea » za mar 19, 2022 21:30

Martinho schreef:
za mar 19, 2022 00:06
Dat bier wordt warm, want verstandige mensen gaan niet in discussie met youtube-dokters.
Ik heb deze man in 2020 een korte tijd gevolgd. Hij zal wellicht de titel Dr mogen dragen maar om dat te doen bij dit soort medisch rekenwerk zal dit bij een grote groep mensen ten onrechte de indruk wekken dat de man een arts is. Zelfs nadat het al lang en breed wetenschappelijk bekend was dat Chlroroquine niet werkte bleef deze man positieve video´s produceren mbt dat middel, zou haast familie vd Braziliaanse president kunnen zijn. Ik heb diverse malen video´s bij Youtube gerapporteerd maar niet de indruk dat Youtube enige aktie op dat punt onderneemt.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7214
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door Progresso » zo aug 20, 2023 21:54

Grappig, van de overheid mogen dokters nu wel Ivermectim voorschrijven om Covid-19 te bestrijden.
comulder schreef:
ma mar 14, 2022 20:37
Ga echt geen voor dieren bestemd middel gebruiken. Nu niet en nooit niet.
Nee, hoeft ook niet. In tegenstelling tot de armen in Brazilië wordt jij niet verplicht om een medische behandeling te ondergaan waarvan bij 1 op de 800 ernstige bijwerkingen optreden.

Dat mensen door overheidspropaganda gaan geloven dat dit een paardenmiddel is en geen humaan medicijn wordt door Dr. Campbell uitstekend in dit filmpje uitgelegd.

Werkt Ivermectim wel of niet tegen Covid-19. Daar laat Dr. Campbell zich niet over uit.




Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4950
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door quasimodo » zo aug 20, 2023 22:54

Nee, hoeft ook niet. In tegenstelling tot de armen in Brazilië wordt jij niet verplicht om een medische behandeling te ondergaan waarvan bij 1 op de 800 ernstige bijwerkingen optreden.
Dat een arts iets mag voorschrijven betekent nog niet dat armen verplicht worden. Stemmingmakerij? of heb je hier nog aanvullende argumenten voor?



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7214
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door Progresso » ma aug 21, 2023 00:16

quasimodo schreef:
zo aug 20, 2023 22:54
Dat een arts iets mag voorschrijven betekent nog niet dat armen verplicht worden. Stemmingmakerij? of heb je hier nog aanvullende argumenten voor?
Nee, het betekent dat de arts off-label mag voorschrijven. Dat de FDA nog steeds de foute propaganda op haar website publiceert zorgt er wederom voor dat het vertrouwen in deze institutie geschaad wordt.

Dat de lichamelijk integriteit van onder 18 jarigen wordt geschonden is een grove schending van basale mensenrechten.

De Amerikaanse en Braziliaanse overheden volledig lak hebben aan de meest basale rechten van patiënten is veelzeggend.



Gebruikersavatar
Ajax
Artikels: 0
Berichten: 787
Lid geworden op: di jul 31, 2012 23:57
Locatie: 1e keer Fortaleza: 2010

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door Ajax » ma aug 21, 2023 18:32

comulder schreef:
ma mar 14, 2022 20:37
Ga echt geen voor dieren bestemd middel gebruiken. Nu niet en nooit niet.

Huh? Dit middel wordt al decennia voorgeschreven, ja zelfs aan mensen! :) Als we teruggaan naar de vorige eeuw was dit een bekend middel dat door huisartsen werd voorgeschreven aan alle leeftijden voor bijvoorbeeld parasieten in de darmen. En omdat het al zo lang werd voorgeschreven is al heel lang bekend dat het vrijwel geen bijwerkingen heeft. In landen als India, maar zeker ook BR is dit een vrij gemakkelijk verkrijgbaar medicijn.

Gedurende de corona epidemie werd dit in NL door een heel klein groepje artsen off-label voorgeschreven. Maar deze werden keihard aangepakt door de inspectie, met zware geldboetes! Dit is eigenaardig, want off-label voorschrijven is helemaal niet zo uitzonderlijk. Het betekent dat je een medicijn voorschrijft voor iets waar het in eerste instantie niet voor bedoeld is, dit schijnt regelmatig voor te komen. Maar tijdens de epidemie werd het ineens crimineel, met zelfs de kort geleden vertrokken lijsttrekker van de PvdA die vond dat de big-registratie van deze kwakzalvers moest worden ingetrokken. Niet zo slim om zonder enige medische kennis zo iets te roepen. En jammer, vond dat best een goed politica, maar na die opmerking ben ik blij dat ze nu ook weg is ;)

Waarom hard werd opgetreden tegen (volkomen bewezen) ivermectine en juist een (volledig nieuw en experimenteel) vaccin werd gepromoot blijft een groot raadsel. Maar goed, zal wel weer een wappie mening zijn :)



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4634
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Ivermectin in Brazilië

Bericht door Felix » ma aug 21, 2023 20:28

Waarom hard werd opgetreden tegen (volkomen bewezen) ivermectine en juist een (volledig nieuw en experimenteel) vaccin werd gepromoot blijft een groot raadsel.

Dat is waar. Van Ivermectine is inderdaad bewezen dat het helemaal niet werkt tegen covid19.

De vaccins waren niet zo geweldig experimenteel, mRNA was niet nieuw. Afin, lees daarover het betreffende topic met zijn vele citaties nog maar eens na.



Plaats reactie