Geraldo Alckmin doet Job Cohen na

Plaats reactie
Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Geraldo Alckmin doet Job Cohen na

Bericht door Progresso » zo jul 03, 2022 00:57

Ik moest hier wel om lachen. Die Alckmin is een stijve bureaukraat die volgens mij nog nooit op de straat is geweest tussen gewone mensen. Ik kreeeg associates met dat wereldberoemde optreden van Job Cohen:



https://www.dumpert.nl/item/1382021_7f197a5b



Felix
Artikels: 0
Berichten: 4632
Lid geworden op: di mar 08, 2016 14:08

Re: Geraldo Alckmin doet Job Cohen na

Bericht door Felix » zo jul 03, 2022 12:26

Alckmin is een stijve bureaukraat die volgens mij nog nooit op de straat is geweest tussen gewone mensen.

Alckmin is inderdaad een man met weinig charisma. Desondanks heeft hij de deelstaat São Paulo maar liefst 4 keer bestuurd en dat wil echt wel wat over zijn capaciteiten zeggen. Samen met Lula zal hij, indien gekozen, voor een centrum-linkse regering zorgen, precies iets wat we hier nodig hebben.



borsjea
Artikels: 0
Berichten: 4093
Lid geworden op: di jan 20, 2015 19:25
Locatie: Curitiba - PR

Re: Geraldo Alckmin doet Job Cohen na

Bericht door borsjea » zo jul 03, 2022 17:25

Ik zie Lula gedurende zijn komende periode als president vroegtijdig uitstappen om het roer over te geven aan Alckmin, dat geeft het idee om een stem op Lula uit te brengen toch weer een wat positievere punt.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Geraldo Alckmin doet Job Cohen na

Bericht door Progresso » zo jul 03, 2022 18:04

Het is een beetje hetzelfde scenario als in Amerika. Daar werd ook gespeculeerd dat Pamela Harris het roer zou overnemen van Biden.

We zijn 2 jaar verder. Het lijkt er eerder op dat Biden over 3 maanden volledig vleugellam is omdat hij de meerheden in beide kamers gaat kwijtraken.

De republikeinen laten hem vervolgens nog een jaar bungelen en zullen dan volgend jaar beginnen met een impeachmentprocedure tegen Biden wegens hoogverraad. Harris wordt dan nog een half jaartje president.

Nou heb ik die oersaaie Alckmin wel vele malen hoger zitten als de incompetente Harris. Zou niet eens zo slecht zijn voor Brazilië.



Gebruikersavatar
quasimodo
Artikels: 0
Berichten: 4950
Lid geworden op: vr jun 08, 2012 23:17
Locatie: Erp

Re: Geraldo Alckmin doet Job Cohen na

Bericht door quasimodo » zo jul 03, 2022 19:00

De republikeinen laten hem vervolgens nog een jaar bungelen en zullen dan volgend jaar beginnen met een impeachmentprocedure tegen Biden wegens hoogverraad. Harris wordt dan nog een half jaartje president.
Welk hoogverraad? En zou daar een 2/3 meerderheid in de senaat voor te vinden zijn. Als die man niet zelf aftreedt of dood gaat maakt hij zijn 4 jaar gewoon vol.



Progresso
Artikels: 54
Berichten: 7213
Lid geworden op: wo mar 07, 2012 01:56
Contacteer:

Re: Geraldo Alckmin doet Job Cohen na

Bericht door Progresso » zo jul 03, 2022 19:42

quasimodo schreef:
zo jul 03, 2022 19:00
Welk hoogverraad?
Er is nogal wat om uit te kiezen. $83 miljard steun aan de Taliban, het niet dicht houden van de grens Mexico-Amerika, een hele laptop vol met comprimerende informatie over de belangen van de Biden familie in Oekraïne en China en volgens
quasimodo schreef:
zo jul 03, 2022 19:00
En zou daar een 2/3 meerderheid in de senaat voor te vinden zijn.
Het ziet er naar uit dat de mid-terms in November een bloedbad worden voor de Democraten. De peilingen laten duidelijk zien dat de Amerikanen zeer weinig vertrouwen hebben in Biden, dit geldt ook voor de Democratische kiezers.
quasimodo schreef:
zo jul 03, 2022 19:00

Als die man niet zelf aftreedt of dood gaat maakt hij zijn 4 jaar gewoon vol.
Hij heeft publiekelijk aangegeven dat hij voor een tweede termijn gaat.



Plaats reactie