Ebusco
Ze zeggen 45 bussen klaar te hebben staan om uitgeleverd te worden. En de klant wil ze niet. Buitenkansje voor Fortaleza?
Ze zeggen ook noodzaak te zien om de productie te gaan verhogen, van de afgelopen maanden 15 bussen per maand, naar nu 0 bussen per maand. Naar 50 bussen in de maand. Waarom het dan zo'n probleem is om deze al kant en klare bussen te verkopen ontgaat mij. En met mij de meeste aandeelhouders, die beloonde de door mij al eerder genoemde luchtfietserij met nog eens 30% koersverlies. Waar deze al bijna niets meer waard was en gezakt was van 30 euro, naar 2 kwartjes.
En ook de rechter vind het luchtfietserij, en geeft de oorspronkelijke klant in alles gelijk, om te proberen nog maar iets van de centen te redden.
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/457 ... na-debacle
Superfacturatie, corruptie en het vertikken om 10% van het budget opzij te leggen voor continue onderhoud zijn grotere factoren. De wegenbelastingpot (IPVA) loopt over, alleen men gebruikt het geld voor andere zaken.
Je moet me toch eens uitleggen waarom hier het geld gebruiken voor andere zaken, zoveel verschilt van wat je verdedigd dat Carrefour doet?
Ik zie je namelijk steeds vaker, de door jouw bewonderde mensen dan wel het bedrijfsleven verdedigen. Die vaak gedreven door hebzucht minder duurzame beslissingen nemen. Terwijl als anderen en met name de door jouw onder linkse overheid geschaarde politici dezelfde stommiteiten door geldgebrek uithalen, je hier bakken kritiek op loslaat.