Maurice toont helemaal niets aan. Zoals ik je er een paar posts geleden al ook heb gewezen staat dat er helemaal niet. En wordt dat ook nog eens netjes uitgelegd in het onderzoek.En dat is maar goed ook. Want Maurice die toont met middelbare school statistiek gewoon aan dat het vaccin voor mensen boven de 70 jaar wonderen verricht. Het vaccin schijnt de dood door het vallen van trapjes, kanker, hartaanvallen en andere ziektes te verminderen. Een wonder.
Maurice trekt net zoals jij hem continu na aapt zelf die conclusie uit gepubliceerde gegevens. En doet net of al die onderzoeken zelf die conclusie trekt.
En als de overheid ingrijpt en er het label op laat plakken van nepnieuws op sociale media, dan schreeuwen ze moord en brand over censuur. Net zoals het feit dat je overal maar faz o L onder zet zonder dat die man iets ermee vandoen heeft makkelijk opgevat kan worden als smaad. Zeker als je er al wordt gewezen bij een onderwerp. En iedereen maar een denigrerende naam geven gewoon kinderlijk gedrag is en beschaafde mensen zien als verbale agressie, waar je bij de meeste bedrijven tegenwoordig bij herhaaldelijk gedrag gewoon je ontslag voor krijgt.
En ik kan dat wel begrijpen als ik al je aangehaalde te bewonderen voorbeeldfiguren zie. Die hebben vaak ook het motto als je maar grof genoeg je standpunten verwoord, en de onzin maar blijft herhalen, er genoeg mensen zijn die er in gaan geloven.
Maar dan ook nog continu de mond vol hebben van racisme, als het je zelf uitkomt vind ik maar moeilijk te rijmen. Iets waar zelfs je grote voorbeelden meestal ver van wegblijven om hun geloofwaardigheid te behouden.