Hoe ga je dat doen?

@Pro: er zijn mensen die de holocaust ontkennen. Lijkt mij niet slim, maar ze zijn vrij om dat te mogen denken, toch?
Ze mogen het denken en ze mogen het wat mij betreft ook zeggen. Graag zelfs want dan is het duidelijk met wat voor volk we van doen hebben. Datzelfde geldt overigens ook voor de pogrom van Hamas op 7 oktober.
@Felix begeeft zich hier op het randje van wat de wet toelaat.Op beledigende vormen van vergoelijking, ontkenning of bagatellisering van deze internationale misdrijven komt een maximum gevangenisstraf van 1 jaar te staan. Het verbod is onderdeel van het Wetsvoorstel herimplementatie Europees strafrecht.
En die hebben voor de oorlog al duidelijk laten merken dat ze en niet achter deze wet staan. En ook de president zelf was en is niet populair. En wordt eigenlijk alleen maar getolereerd door de oorlog.Ik ken de casus niet goed genoeg. In een (echte) democratie is het volk natuurlijk de soeverein en niet de rechter.
Geen idee. Jij zegt het. Ik volg de Israëlische politiek niet op de voet. Wat ik er van mee krijg is dat het een zeer goed functionerende democratie is.
@Felix begeeft zich hier op het randje van wat de wet toelaat.
Ik laat het nog even lopen, maar het kan dat ik als moderator moet ingrijpen.
Ik denk dat jij meer propaganda binnen krijgt dan je misschien beseft.
Precies de reden dat ik het openbaar plaats zodat je me daar niet van kan beschuldigen. Want het was precies de reactie die ik verwachtte.
De Nederlandse wet is redelijk duidelijk over het ontkennen van de holocaust en soortgelijke schendingen van mensenrechten.
Zoals ik al aangaf, van mij mag jij gewoon de holocaust of de pogrom van 7 oktober ontkennen of bagatelliseren , alleen er zijn nu al lui die hier af en toe hun gal komen spuien dat het een extreem-rechts platforms is. Diezelfde lui zullen jouw uitingen gebruiken om een stok te hebben om het forum kapot te maken.
Diezelfde lui zullen jouw uitingen gebruiken om een stok te hebben om het forum kapot te maken.
Ik hoor jou de holocaust niet ontkennen, maar inderdaad wel de pogrom van Hamas. Jij hebt er een andere visie op dan ik. Dat is ook prima. En daar heb je voorlopig ook alle ruimte voor om jouw mening hier te uiten.
Wel, jouw meetlint is het aantal mensen wat regelmatig post.mijn meetlint is hoeveel mensen dagelijks kijken, hoeveel tijd ze besteden op het forum en hoeveel onderwerpen ze per bezoek bekijken. Nu heb ik de wat professionelere SEO marketing rotzooi van het forum gegooid, maar de statistieken van de PHPbb software geven een aardige indicatie.het zal je nog verbazen. Het zijn er iets meer dan 10
Ik hoor jou de holocaust niet ontkennen, maar inderdaad wel de pogrom van Hamas. Jij hebt er een andere visie op dan ik. Dat is ook prima. En daar heb je voorlopig ook alle ruimte voor om jouw mening hier te uiten.
Maar de wet gaat niet over wat jij en ik er over vinden. Die zegt gewoon dat het ontkennen of bagatelliseren van pogroms en andere mensenrechtschendingen strafbaar is.
Maar stel dat het er inderdaad maar 7 of 8 mensen zijn die regelmatig iets posten en daar plezier aan beleven. Dan kan zo'n legale actie de boel nog steeds kapot maken.
Je zal verbaast staan.
En volgens mij (Kan het mij vaag herinneren, dus ik kan het fout hebben) was er in de tijd dat het forum door jou en @Martinho werd gemodeerd ook een casus met @Trouw. Dat was toen nog niet in handen van monopolist @DPG. Ik heb destijds de oude eigenaar van dit forum geinformeeerd dat ik garant zou staan voor de kosten die gemoeid zouden zijn met zo'n rechtszaak.
Dat zijn ze ook. Ze moeten observeren en mogen wat mijnen opruimen. Waarbij een goede relatie met Hezbollah belangrijk is om geen problemen te krijgen, dus er wordt weinig gezien dat Hezbollah niet bekend wil hebben. En als Israël weer eens binnenvalt schieten ze eerst de camera's eraf zodat hun posities niet kunnen worden doorgegeven. Dus meestal is het gewoon raketten turven en waar ze vanaf komen en landen. Dat krijgen ze met satellieten ook wel voor elkaar. Een beetje zoals de Nederlandse missie in Joegoslavië destijds.volstrekt nutteloos zijn