Roemeense Noor neemt dodelijke wraak voor misgelopen internet liefde.
Re: Roemeense Noor neemt dodelijke wraak voor misgelopen internet liefde.
Gestoord die vent. Trouwens goed dat de Braziliaanse politie de bedreiging serieus nam. Hoewel er ondanks dat toch slachtoffers vielen. Ik denk en hoop dat hij snel gepakt wordt en geen verdere slachtoffers maakt.. Zo iemand valt op en moet ergens overnachten. Ook raar hoe hij aan een wapen is gekomen. En waarschijnlijk wist zijn ex-vriendin ook dat hij een wapen bezit gezien de politie bescherming.
Roemeense Noor.
Ik ben ook geen Zwitserse Nederlander, of Portugese Nederlander of Duitse Nederlander.
In het artikel staat dat die in Noorwegen heeft gewoond..dat maakt hem geen Noor.
Ik ben ook geen Zwitserse Nederlander, of Portugese Nederlander of Duitse Nederlander.
In het artikel staat dat die in Noorwegen heeft gewoond..dat maakt hem geen Noor.
In Nederland is dit een normale uitspraak. En zou ik jou op dit moment typeren als een Nederlandse Braziliaan. Maar daar het mij niet helemaal duidelijk was of hij permanent naar Brazilië verhuisd was heb ik hem zo getypeerd. En ook hier maakt de woke gemeenschap daar bezwaar tegen tegenwoordig. Maar als het je stoort, mag je van mij best de tekst modereren.
Nee, het stoort mij niet. Het viel mij op.
Eigenlijk is het een Amerikaans Roemeense Noor. En is in Bolivia gearresteerd toen hij via dat land naar Peru wilde vluchten. Hij deed zich voor als een Peruaan.
https://www.bahianoticias.com.br/notici ... a-catarina
https://www.bahianoticias.com.br/notici ... a-catarina
Zet hem vast in een Braziliaanse gevangenis en zorg dat zijn medegevangenen bekend zijn met waar hij verantwoordelijk voor is/was. Denk dat hij dan niet eens meer de rechter zal gaan zien.