En zoals te verwachten vergunning Starlink op de tocht.
Re: En zoals te verwachten vergunning Starlink op de tocht.
Musk kan net zo goed door de knieën zijn gegaan en ineens wel voldaan hebben aan gestelde voorwaarden.
Re: En zoals te verwachten vergunning Starlink op de tocht.
Ja, zou kunnen. Heb je een bron daarvoor. Op de "transparência" página van de toezichthouder kan ik namelijk niets vinden.
Re: En zoals te verwachten vergunning Starlink op de tocht.
Niets gezien, je zal het contract dat ze blijkbaar hebben gekregen nodig hebben om dit te kunnen zien. Al denk ik niet dat deze transparantie wel echt compleet transparant kan blijken. Pure speculatie mijnerzijds, net zoals het diplomatieke contact met Lula over dit onderwerp vooronstel ik?
Re: En zoals te verwachten vergunning Starlink op de tocht.
Aan het hebben van een vertegenwoordiger in Brazilië voldoet men al.
Gezien het gebruik in de Amazone door de illegale mijnbouw zou een eis vd Braziliaanse overheid kunnen zijn dat Starlink op verzoek gps posities van Starlink installaties op de grond in een bepaald gebied moet op kunnen hoesten en uiteraard de kopers/abonnement houders daarvan. Verder lijkt me ook dat Starlink aan alle eisen gesteld aan internet aanbieders moet voldoen inclusief het blokkeren op gerechtelijk bevel van ip-adressen.
Re: En zoals te verwachten vergunning Starlink op de tocht.
Ze communiceren dit nu zelf ook:Quasimodo schreef:dat je met dit soort maatregelen alleen de Amerikaanse klanten treft.
https://nl.marketscreener.com/koers/aan ... -49564012/
Re: En zoals te verwachten vergunning Starlink op de tocht.
China heeft Boeing op de embargo lijst gezet, zou dat nog een positief effect hebben op de verkopen van Embraer?
Re: En zoals te verwachten vergunning Starlink op de tocht.
Als Trump vervolgens niet het leveren van Amerikaanse motoren enz. aan Embraer gaat bemoeilijken indien die via Embraervliegtuigen in China belanden.
Re: En zoals te verwachten vergunning Starlink op de tocht.
Waarschijnlijk niet al die vliegtuigbouwers hebben de orderboeken voor jaren vol zitten, en kunnen moeilijk opschalen. Waar er iets wegvalt door heffingen of verboden zal het vanzelf vervangen worden door andere op de korte termijn. En zal bij een recessie waarschijnlijk alleen de wachtlijst wat korter worden doordat er annuleringen komen. En als de economie weer aantrekt zit je met een verouderde vloot en een dusdanige concurrentie nadeel dat je een hele lange recessie moet krijgen om de wachtlijsten helemaal weg te krijgen. Voordat de bestellingen weer binnenstromen.Borsjea schreef:zou dat nog een positief effect hebben op de verkopen van Embraer?
Re: En zoals te verwachten vergunning Starlink op de tocht.
Ze scherpen het nog een beetje aan:Borsjea schreef:China heeft Boeing op de embargo lijst gezet,
https://www.ad.nl/buitenland/china-houd ... ~a41d2db9/
Re: En zoals te verwachten vergunning Starlink op de tocht.
En Trump zit de godganse dag naast de hotline met China en roept al weken ze gaan bellen om te onderhandelen, China gaat op zijn knieën voor mij.
Het tegenovergestelde is het geval, Trump heeft op veel producten een groot deel vd heffingen al terug gedraaid en China verzwaard de maatregelingen steeds meer, export van schaarse materialen voor de technologie en defensie industrie worden verboden, de inkoop van bepaalde producten ook, en zelfs een export heffing naar de VS is al sprake van. Het zal uiteindelijk Trump zijn die op zijn knieën gaat
Re: En zoals te verwachten vergunning Starlink op de tocht.
En China gaat nog een stukje verder wat Embraer betreft.
https://cbn.globo.com/mundo/noticia/202 ... eing.ghtml
https://cbn.globo.com/mundo/noticia/202 ... eing.ghtml